Reklama

Reklama

Mise nový domov

(pořad)
  • Česko Akce nový domov (neoficiální název) (více)
TV spot

VOD (1)

Obsahy(1)

Osud si s nimi nehezky pohrál. Často žijí v otřesných podmínkách, bez naděje na lepší budoucnost. Podaří se Tereze Pergnerové a týmu nadšenců za jediný týden kompletně proměnit nevyhovující bydlení? (TV Nova)

Videa (1)

TV spot

Recenze (73)

Deidy 

všechny recenze uživatele

S matkou máme takové své večery plné zábavy. Výměna manželek a jiná hovna, u kterých člověk žasne nad tím, jaká individua mají volební právo. Matka se snažila do našich duchaplných večerů zařadit i tento, kdy vysílali tuhle hrůzu. Na to já jsem ale neměla nervy, jelikož koukat hodinu (reálně tři hodiny, nezapomínejme, že je to pořad Novy a o reklamy každých 5 minut zde není nouze) na věčně dojatou Pergnerku mě sralo k nepříčetnosti, takže u toho většinou padla za vlast krabka cigaret a maxi tabulka Milka čokolády. Pořad se snaží hrát na city a to já nedávám. Dokážu pochopit, když je někdo ve sračkách ne vlastní vinou, ale pro takové je tu milion dva organizací, takže nechápu smysl toho pořadu. Pergnerka to navíc zabíjí svým výše zmíněným dojímáním, dále k tomu přidává i přehrávání empatie a do očí bijící hraní zájmu o lidi a jejich osudy. A nejvíc mě vždycky dostalo, že se záhadně, každý jeden díl, ve druhé třetině stopáže něco posere. Někdo něco rozbije, něco se nestíhá, něco nepřišlo včas, došly prachy... Pergnerka pak zapojí veškeré své superschopnosti a problém vyřeší s takovou lehkostí, že si až člověk říká, jestli náhodou pod svými hadry neschovává Supermanův kostým. Následně se pak dojme, jak to všechno krásně vychází a já jsem krásně nasraná. Pokud si vážíte svého psychického zdraví, opravdu se na to nekoukejte. Jedna hvězda za ty nebožáky, kteří jsou tam jak cvičené opičky, aby si Pergnerka namastila kapsu a mohla být miláčkem národa za svoji zcela uvěřitelnou empatii. ()

Fajt odpad!

všechny recenze uživatele

Nevím jestli tato neuvěřitelná pomoc jednomu z deseti milionů je zrovna férová. Mládenec, který se raději myje v hrci s vodou, než aby si dokázal vyčistil umyvadlo o sporáku raději nemluvě, by dle mého soudu mohl mluvit o štěstí,kdyby celou tuto neuvěřitelnou akci, mohl splatit ve formě hypotéky. Jinak je to ohromná reklama pro NOVU, kterou to v podstatě mnoho nestojí. ()

Reklama

Uroboros 

všechny recenze uživatele

Totální citová vydíračka, plná "úžasných" sponzorů, kteří myslí na obyčejné chudáčky lidi, co nemají kde bydlet a kam dát večer hrát děcka. To určitě, zrovna hajzlové typu MM-Reality by spíš nejraději hned po skončení natáčení vykopli majitele bůh ví kam a ten baráček pěkně mastně za provizi poslali dál do světa..Jediné plus je makáč Pepíno a spol. kterým jde práce na rekonstrukci vždycky pěkně od ruky. ()

Bozvav 

všechny recenze uživatele

Tak nějak nechápu zdejší hodnocení. Já vím, že je dnes spousta "laciných" reality šou( mnohé ani nejsou opravdové, např. všechny ty sračky s jinak vcelku sympatickým Honzou Musilem), rádoby sladkobolných pořadů a ordinérních estrád, které lezou člověku krkem, ale myslím si, že tento pořad z tohoto rámce výrazně vybočuje. Upřímně i já jsem si myslela, že jde o něco podobného a tak mne vysílání tohoto pořadu dlouho míjelo. Až mne na něj upozornila moje mladší dcera, která i když je malým žabcem, se hodně zajímá o svět okolo sebe. Koukla jsem na jeden díl, druhý, třetí a musím se přiznat, že jsem uchvácena. Jistě je tam spousta patosu, firmy které to sponzorují, to zjevně nedělají zadarmo, ale to je přece úplně fuk. Slouží to dobré věci a Tereza (a to jsem nikdy, ani zamlada nebyla její fanoušek) je úžasná. Tak milá, příjemná, přátelská a navíc jí to fakt moc sluší. Tomáš i Pepíno (ten je úplně snovej chlap -sexy, šikovný, chytrý a má smysl pro humor - takže vlastně ani neexistuje). Všichni odvádějí moc dobrou práci a pomáhají tam, kde to je opravdu potřeba. Navíc nelze upřít pořadu i tu výchovnou stránku. Moje dcery naprosto vyvedla z míry představa, že by neměly každá vlastní pokoj, plnou lednici, svoje nákladné koníčky, lyžovačku v Alpách, potápění v moři a podobně. Že by se o ně tatínek, nebo maminka nestaraly. Znají cenu peněz a ví, že dnes nic není zadarmo, ale toto je opravdu donutilo k zamyšlení. A že je to na jedno brdo, co asi by se tam mělo jinak dít.... Za mne plný počet a Terce a jejímu týmu držím pěsti a přeji jen to nej. PS: koukám na řadu 2019 a jsem z práce Terčina a Pepínova týmu i pomoci MM realit nadšená. Stejně jako klobouk dolů před lidmi, kteří jdou jen tak někam pomáhat. Tento pořad má smysl a je asi tím nejlepším ve svém žánru, co jsem kdy viděla. ()

MissiPippi 

všechny recenze uživatele

Pokud si dáte za každý product placement panáka, na konci pořadu nebudete vědět o světě. Reklamy zabalené do sladkobolné omáčky roztažené na hodinu a samozřejmě přetínané těmi pravými reklamními spoty. O rekonstrukci se nic nedovíte, to i si buďte jisti, je to jen čistá hra na city s atakem na nákupní podvědomí. ()

Galerie (14)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno