Režie:
Tony ElliottScénář:
Tony ElliottKamera:
Daniel GrantHrají:
Robbie Amell, Rachael Taylor, Jacob Neayem, Shaun Benson, Adam Butcher, Gray Powell, Jamie SpilchukVOD (1)
Obsahy(1)
V budoucnosti korporace bojují s nezávislými státy o poslední zásoby energetických zdrojů. Mladý inženýr jménem Renton (Robbie Amell) a jeho přítelkyně Hannah (Rachael Taylor) se snaží zachránit experimentální technologii pro výrobu energie, která může ukončit všechny války. Shodou okolností tato technologie vytváří smyčku času, kvůli které stále prožívají útok na jejich dům. (LIVINGDEAD)
(více)Recenze (78)
Rychlé vržení do děje filmu, který příjemně šlape a při jehož sledování si ani příliš nevzpomenete na Murrayho s Cruisem. Za malý peníz docela hodně muziky, jen ty hlavní postavy by mohly být o něco výraznější a jejich hašteření by se nemuselo každých pět minut slovo od slova opakovat (nesouvisí se zápletkou filmu). ()
Kedze som videl aj Edge of tomorrow aj Before I fall a tiez Boss level, prisiel mi tento film ako uplna recyklacia vyuzivania casovej slucky z tychto kuskov. A teda ma film svojim spracovanim nezaujal, ba dokonca mi pripadal obcas kvoli dialogom az amatersky. Kto ste videl aspon dva so spominanych vrchnych kuskov, absolutne nic vas neprekvapi. A to je ich podstatne viac, len si narychlo dalsie nevybavim. Cajicek. ()
Extrémne low budget. Väčšina prekvapení nie je veľmi prekvapivých a inžinier nie je veľmi chytrý, keď mu dochádzajú až po divákovi. Najväčši problém som ale mala so samotným dejom, zabíjajú sa všetci síce v rôznom poradí, ale zato nenápadito a tak nejak nezáživne, takže je mi to všetko tak nejak jedno. Ak chcete akčňák na podobné téma, rozhodne odporúčam radšej Boss Level (2020). ()
Časová smyčka, do který jsme okamžitě vhozený spolu s postavama, aniž bysme cokoli věděli. V každý smyčce je dobrý se poučit s předchozích chyb, ale není to tak snadný. Ono to odsejpá, pořád se něco děje, občas i něco novýho, ale úplně odvařenej z týhle smyčky nejsem. Protože kdoví, třeba se v tom motaj dodnes. ()
Byly doby, kdy bych ARQu nastřílel plnou palbu čistě na základě námětu. Od té doby se ze mě ovšem stal sofistikovaný intelechtuál, jehož preference dnes leží zcela jinde. Přesto, ačkoliv jsem se jal hanit film za neobjevnou zápletku, lacinou výpravu a další neduhy vlastní malým nezávislárnám, nemůžu zcela popřít svou diváckou podstatu a skrytě nefandit malým nezávislárnám, v nichž si musí tvůrci vystačit s vlastní kreativitou a silami. Když pak vznikne malá nezávislárna, ve které dokáže rozvíjet omšelý koncept novými směry, několika dialogy a jedním epickým záběrem vybudovat funčkní mytologii, a využít skromné produkční podmínky ve svůj prospěch a vytvořit s jejich pomocí byť jen malinko nehtohryznou atmosféru, přes všechny své divácké zkušenosti (pochopitelně dnes už věnuji čas jen Von Trierovi a zevrubné analýze kmotrovské trilogie) nemůžu danému tvůrci nezatleskat a nepopřát mu hodně štěstí v dalším počínání. ()
Galerie (5)
Photo © Toronto IFF 2016
Zajímavosti (1)
- Natáčelo se v Torontu, přibližně 19 dní. (Martrix)
Reklama