Reklama

Reklama

Krvavé zjevení

  • USA Exposed (více)
Trailer

Dívka Isabela žije v rodině svého přítele Joseho, který je právě v bojové misi v Iráku. Jednoho večera se Isabela vypraví s bratrem svého přítele, Manuelem, a jeho dívkou do místního klubu za zábavou. Isabela se však rozhodne odejít dřív. Manuel Isabelu doprovodí až k metru, kde ji ale samotnou nechá čekat na vlak. Isabela uvidí jakéhosi podivného albína, který stojí ve vzduchu, a pak odjede metrem. Isabela je přesvědčena, že viděla anděla. O několik hodin později na téže stanici metra vyšetřuje detektiv Galban vraždu svého bývalého kolegy, detektiva Galwaye. Tomu někdo vbodl nůž do zad a shodil ho do kolejiště, kde ho přejel vlak. Galban najde u mrtvého fotoaparát a na nástupišti ztracený prsten a ulomený dámský podpatek. Je to ten samý podpatek, který Isabela zlomila, když uviděla „anděla“. Také prsten patří Isabele. Galban se chytí jediné stopy, kterou má, fotek z fotoaparátu mrtvého. Na nich je Isabela a Manuel. Předtím však ještě najde informátora mrtvého detektiva a pod pohrůžkou zastřelením se z něho snaží dostat nějakou informaci. Informátor nic neví, a tak Galban odejde s nepořízenou. Jeho podezření, že je na správné stopě, však potvrdí následná vražda informátora, ze kterého Galban nic nedostal, a informátorovy ženy. Galban nechá zadržet alespoň místního šéfa drogových dealerů, Jonathana Blacka Jonese. Ten však tvrdí, že s vraždou nemá nic společného, a Galban proti němu nemá žádné důkazy. Zatím se Isabela, která je velmi nábožensky založena, dozvídá, že její přítel v Iráku padl. Isabela je v šoku, i z tohoto důvodu se ve školce, kde pracuje, snaží pomoci malé holčičce Elise, která pochází z problematické rodiny. Zanedlouho Isabela zjistí, že je těhotná. Protože se však s přítelem Josem už dlouho neviděla, je přesvědčena, že na ni sestoupil Duch svatý a stal se zázrak. Galban čelí tlaku svého velitele, aby vyšetřování případu svého kolegy nechal být. Objevují se informace, že mrtvý detektiv vydíral dealery a to by mohlo ohrozit vdovin důchod po mrtvém. Jenže skutečného vraha mrtvého detektiva hledá i Jonathan Black Jones. Ten dojde k přesvědčení, že vrahem je Manuel, a snaží se ho donutit, aby se policistům přiznal. Manuel to ale odmítá... (TV Prima)

(více)

Videa (6)

Trailer

Recenze (55)

Pedross800 

všechny recenze uživatele

Dost zvláštní film. Tady si rejža asi vážně vzal na svá bedra příliš velké sousto a moc to neukočíroval. Takové dva filmy v jednom, kde ta policejní část s Keanem mě fakt vůbec nebavila, ta druhá "latino" ve španělštině s okouzlující Aničkou de Armas plná vidin, nadpřirozena a víry byla díky ní a jejímu fajn hereckému výkonu koukatelnější, ale i tak to závěrečné rozuzlení a propojení.....nevím, nevím, ale zas na druhou stranu nad tím přemýšlím a přehrávám si to zpětně, zda jsem viděl všechny indicie a náznaky......no říkám to, zvláštní film :-) Ovšem Anče ukázala, že má i velký herecký potenciál. Tak snad dostane v budoucnu dost příležitostí ho rozvinout. ()

SirMaty 

všechny recenze uživatele

Ač mám rád filmy kde rozuzlení úplně na konci filmu dodá hloubku celému ději, tak podmínkou aby byl celkový příběh stravitelný je ,že se cestou k velkolepému konci musí odehrávat vedlejší děj nebo nějaká akce či humor. Tady je to takový nemastný neslaný. Celou dobu čekáte na tu "bombu" kdy se něco začne konečně dít a ono nic. Taky je nesmysl točit krimi film a mít půlku dialogů ve španělštině. ()

Reklama

Morholt 

všechny recenze uživatele

No to je teda veledílo. Film o dvou liniích, kriminální a podivně náboženské, které de facto nemají nic společného, pokud nepočítám to, že jsou obě podobně nezáživné. Keanu Reeves asi tušil, že se upsal naprosté hovadině, a podle toho jeho výkon vypadal a tak jediným pozitivem byla Ana de Armas, ale ta to mohla těžko vytrhnout. Ztráta času. 15% ()

Guran 

všechny recenze uživatele

Keanu hodně zestárnul, už to není ten mladý Neo z devadesátých let. Zestárlo ale i jeho herectví. Zde nehrál absolutně nic. Celý film měl nasazený ten samý výraz. Zřejmě mu pak docvaklo, jaké hovadině se upsal. Když ale Reevese necháme stranou - máme tu takéAnu de Armas, která narozdíl od Keana opravdu hraje. Příběh je velice zajímavý. Je rozdělen do dvou dějových linií, znichž jedna se zabývá Reevesovo vyšetřování vraždy a ta druhá zase náboženským životem Any. Námět tedy chválím, ale scénáristu a režiséra v jednom alias Gee Malik Linton bych pověsil. Takhle pohřbít skvěle našlápnutý potenciál je velký hřích. Film je totiž zajímavý už v úvodu a napjatě čekáte, co bude dál, ale místo překvapení přijdou hloupé keci o ničem a nuda, protože se ve filmu vůbec nic neděje. Škoda, Reevesovi bych přál už něco pořádného, jenže on se toho zřejmě ani nedočká. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Nedá se svítit, Keanu. I ty už máš film zralý na černá čísla. V tomhle filmu se podivně a nezáživně melou a bijí dvě dějové linie, o nichž jen scenárista ví, proč ve filmu jsou. Není jasné, proč je film veden ve dvou paralelních story. V jedné linii Keanu Reeves s prakticky koženým ksichtem vyšetřuje vraždu svého policejního parťáka, o kterém se dozvídáme, že nebyl příkladným policistou. Tahle dějová linie je tvořena z několika záhadných úmrtí (mimo záběr), se snahou rozdat si to s Mirou Sorvino a s návštěvami šéfa kriminálky v jeho kanclu. Tak nějak pořád dokola. Dalo se u toho nudou pojít. Druhá linie je o silně náboženské mladé ženě, která výhradně mluví rodnou španělštinou. Tuhle linii tvoří seznamování se s jejím početným příbuzenstvem, záhadné těhotenství, přeludy, modlitby a také setkání s malou holčičkou, kterou si nikdo nevyzvedává ze školy. I zde je děj neskutečně pomalý a film se zdá být nekonečným. Rozdíl mezi oběma nijak souvisejícími liniemi je ten, že story o mladé ženě vyvrcholí pointou, kdežto Keanu Reeves jen vyvrcholil z toho, že má na zaplacení složenek. Pozoruhodné na tomhle filmu je snad jen to, že se po roce opět setkal před kamerou s Anou de Armas, která ho tolik trápila v "Nebezpečném pokušení". Nezkušený režisér se pokusil o koexistenci thrilleru s nadpřirozenými prvky s krimi s psychologickými prvky. Určitě neudělal dobře. Krimi s Reevesem nemá čím zaujmout a ve filmu, v němž mají prim náboženské motivy, vyloženě překáží. Debutující Declan Dale si film špatně rozvrhl. Neměl podnikat žádná žánrová křížení. Pokud chtěl něco točit, měl zůstat u psychologicky laděného drama, které by ale stejně diváka příliš nevzrušilo. Do tohoto unylého díla se mu podařilo dostat celkem kvalitní herce. Jenže ani oni to ničím z té bídy nevytáhli. Film bez tempa, emocí i dobré režie. Vše je od začátku, s výjimkou asi poslední desetiminutovky, fatálně nezajímavé, neúnosně rozplizlé a plné NUDY. Keanu Reeves, Ana de Armas a Mira Sorvino zřejmě neodhadli, s jakým režisérem jdou točit. Reeves se na hraní vysral úplně. Ale byl to právě on, kdo zaujal svým jménem v titulcích. Absolutní propadák! 20% ()

Galerie (27)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno