Reklama

Reklama

Michael Logan je vysoce závislý feťák a zároveň zkorumpovaný policejní důstojník, jehož svět se obrátí vzhůru nohama díky příchodu drsných albánských gangsterů. Hrozí totiž, že tyhle krvelačné hyeny změní londýnské podsvětí jednou provždy. Seznamte se s Michaelem Loganem - antihrdinou naší doby, přirozeným predátorem v džungli londýnského podsvětí. Michael stojí v čele zvláštní protidrogové jednotky zaměřené na největší a nejpodlejší překupníky drog. On ani ostatní členové jeho týmu ovšem nejsou o nic lepší než tihle padouchové - tak to ale ve světě, v němž se pohybují, zkrátka funguje. Rozlišit, zda se pokoušejí infiltrovat gang proto, aby ho zničili, či snad aby jim z obchodu s drogami taky něco káplo, je téměř nemožné. Pak ale na scénu vstoupí dva brutální albánští bratři, díky nimž hrozí, že se pravidla londýnského podsvětí změní jednou provždy. Michaelův život se ještě víc zkomplikuje, když jeho starý kolega David převezme případ s Albánci, a oddělení pro vyšetřování vnitřních záležitostí se dostane na samý práh odhalení pochybných činností Michaela a jeho skupiny. (Cinemax)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (54)

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Albánská internetová kavárna v East Endu? Serpica by zajímalo, proč množství nakoupené instantní smetany neodpovídá její následné spotřebě a zdali mají koncesi na provozování řeznictví, obzvláště prodej drůbežího. Jiný polda se zase zeptá na procenta ze zisku.. Obsah sice není nikterak originální (prohnilý policista pronásledován oddělením vnitřních záležitostí i vlastní prohnilostí), nicméně neobvyklá forma a unikátní londýnské prostředí dodávají pozvolna umírající Hyeně punc zajímavosti. Těkavé, znervózňující hudební aranžmá, sugestivní násilí, uvěřitelné postavy, takřka dokumentární kamera stavící diváka do pozice zúčastněného pozorovatele. Poslední minuta asi nechá hodně lidí „rozdělaných“, ale berte to tak, že není někdy od věci dodělat se sám.. Přirovnání k Refnovým dealerům a řidičům rozhodně není mimo pisoár, nicméně Johnson nemá jeho manýristickou drzost a tvůrčí sebevědomí. Zbývá jen posoudit, jestli je to klad, nebo negativum.. ()

Padme_Anakin 

všechny recenze uživatele

Film jak žiletka. Zařízne se rychle a bolestně. A zůstane po něm stopa. Sonda do londýnského podsvětí výrazně opepřená přítomností albánských bratrů mi svírala útroby. Logan v podání Petera Ferdinanda byl dokonalý šmejd s věčně nacpaným chřípím. A přesto, že jsem ho těžce vydýchávala, když mu začalo skutečně téct do bot, bylo mi ho líto. Ono postavit se do cesty někomu, kdo nemá v úctě lidský život, postrádá jakoukoli morálku, bez skrupulí brutálně morduje, de facto nelze. Zneklidňující a velmi tísnivé kriminální drama. ()

Reklama

Morholt 

všechny recenze uživatele

Syrová, špinavá a zlá anglická kriminálka, plná hnusnejch, zlejch a špinavejch lidí a je jedno, jestli se jedná o Albánce, Turky, policajty z protidrogovýho, nebo fízly z vnitřního. Tady neměl čistý ruce vůbec nikdo a člověk může jen hádat, koho ta hra na dobrýho poldu a kámoše podsvětí semele jako prvního. Výborný Peter Ferdinando, kterého jsem sice leckde viděl, ale odsud si ho konečně zapamatuji, dvojka mých oblíbenců Maskell-Graham mě nezklamala ani tady, ačkoliv bych jim dal víc prostoru a hodně potěšil jeden z albánských bratrů, který vypadal jak ultradrsňácká verze Colina Farrella. Paráda. 85% ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Syrový kriminální maso... Vynikající atmosferická kriminálka, která nejvíce připomene předloňský artový hit Drive, jak prací s hudbou, tak i zajímavým uměleckým stylizováním. Hyena má ovšem narozdíl od Drive spíše polodokumentární charakter, což je asi nejvíc umocněno ruční kamerou, která často sleduje protagonisty filmu zezadu, tak trochu to evokuje linku ,,direct cinema", výsledný vjem je hodně sugestivní. Gerard Johnson natočil zvláštní progresivní retro snímek, formálně jdoucí ve stopách starých gangsterských filmů 70. let, ovšem výrazově posunutých do aktuální postmoderní současnosti. Překvapivý, silný otevřený konec, když kamera zůstává na strnulé tváři hlavní postavy, přesně evokuje svíravý pocit, který podobně laděné snímky vzbuzují...přes všechen ten nános humanity jsme pořád jenom zvířata žijící v (velkoměstské) džungli... ()

kulyk 

všechny recenze uživatele

Majkl má svou tlupičku nadpochůzkářů, co si rádi užívají života. Evidence důkazů jim slouží jako otevřený bufet, u něhož si vybírají, co dílem zpeněžit a co prohnat rypáky s apetity korečkových rypadel. Hezký standard kazí nové albánské lišky v kurvníku, otravný GIBSák a návrat skrčka z temných hlubin minulosti. Prohnilí proti prohnilým bez humoru, či teplých lidských slov. Žánrově odpovídající, ovšem poněkud lopotné. Zbytečně existenciální konec to sundavá dolů jako Turčík suchoje. ()

Galerie (14)

Reklama

Reklama