Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Film Lovci a oběti je inspirován skutečnými příběhy a životními situacemi, ve kterých se můžete už zítra ocitnout i Vy nebo někdo Vám blízký. Co máte dělat, když se ocitnete v nekonečné spirále dluhů? Jak se zbavit exekutorů nám hlavní hrdina Jakub (Martin Kraus) ukáže. Ale jak si poradit s partičkou gangsterů toho nejhrubšího zrna v čele s Jakubem Mohamedem Alim, před kterou žádný prachy neschováte? Nebo jak vyřešit podraz drsného lichváře Josefa Vrány a jeho asistentky Evy Decastelo s jejich pekelnými úroky, který naskakujou, jak puchejře v malejch botách? S tím Jakubovi pomůže mafián s ostrými lokty a neskutečně dlouhými prsty - jeho „Anděl strážný" Tomáš Hanák se svým právníkem Markem Vašutem a synem Pájou – Jaromírem Noskem, kterým kryje záda úplatný policista Zdeněk Mahdal se svým kolegou Milošem Vávrou. Tak to je hřiště, na kterém hraje Jakub hru jménem život ve stylu SEX, MONEY AND ROCKńROLL. Tedy až do chvíle než udělá pod nátlakem vymahačů krok vedle – za hranu zákona. V tu chvíli začíná jeho běh o život. Jakubovy problémy se dotknou i jeho rodičů Karla Heřmánka st. a Veroniky Freimanové. Pomocnou ruku se mu snaží podat jeho kamarádi Martin Písařík, Karel Heřmánek ml., zpěvačka EKI, raper JAY DIESEL, ale i psychiatr Zdeněk Podhůrský. A protože životní zoufalec Jakub je opravdu magnetem na problémy, sáhne si na dno i na poli lásky, a to s Nikol Kouklovou a Evou Marešovou. Tenhle film prostě jednou provždy změní Váš pohled na život! Jste připraveni vidět svět takový, jaký je? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (67)

kingik 

všechny recenze uživatele

Týpek z tohoto filmu je po krk v dluzích z nerozumného podnikání. Společník je fuč. Aby se dluhů zbavil, vytlouká klín klínem. Občas zabrousí i do ženského klínu. Ale hlavně půjčuje si od špatných lidí a dluží špatným lidem - gaunerům různé kategorie gaunerství. A činí tak opakovaně. Pod nátlakem dokonce začne na zakázku krást auta pro svého drsného vymahače a ocitne se za hranicí zákona (film ale tohle moc neřeší). Náhle se však objeví "hodný" strýček Příhoda, který dluhy za naivního blbečka zacvaká. A švorcák si tak nemusí podepsat vlastní parte a spokojeně může žít dál i se svojí vyvolenou po svém boku. Na diváka Jakub působí jako slaboch, oběť vlastní naivity a důvěřivosti, občas jako suverén a lovec dámských rozkroků. Jestli mu budete fandit, aby se z dluhů vysekal, toť otázka. Martin Kraus svého outsidera nehraje nijak val(id)ně. Prostě v divákovi nic nevzbudí. Po nějaké chvilce ho začnete za jeho permanentně útrpný výraz nesnášet. Nesnášet patrně budete i všechny ostatní účinkující v tomhle příležitostně trapném českém thrilleru, který občas dosahuje zábavně blbé úrovně Nahoty na prodej, chce být autenticky cool jako Bony a klid, občas je i svůj, ale s málo zdatnou, začátečnickou režií, která nemá potřebnou razantní sevřenost a kompaktnost, vládne klipovým stylem z laciné kategorie, sahá maximálně po ceně za (ro)zvrzaný počin roku. Marcuse Trana tak Martina Gavriely intenzivně ožužlávala v pelechu, až dostal geniální nápad něco zrežírovat. Převzal nedokončený materiál po bezejmenném režisérovi a z původně hudebního filmu natočil pozérskou frašku s cool animovanými úvodními titulky, zpomalenými bitkami a replikami, kterým pro technické nedostatky zvuku není dost často rozumět, nelze ani přehlédnout rozdílnou barevnost záběrů v rámci jedné scény. Kdo v takovém filmu může asi tak hrát, že. Ano, pro Tomáše Hanáka se konečně našla role mafiána s lidskou tváří, nesmí chybět Vašut v roli právníka, Nosek, Písařík, Podhůrský, Heřmánek ml. a další kvalitní herci. Ty jo, ti herci mně nevadili a můžete si sami dosadit, jak kvalitní jsou. Herecké výkony film docela drží. A nechybí Marcus Tran osobně v roli asistenta šéfa. Ten ale hrát neumí, i když se zlepšuje. A pro Martinku, životní partnerku, se už našla pouze nadbytečná rolička televizní hlasatelky. Přihodil se komparz sestávající z atraktivních slečen, které se pro potřeby filmu mihnou v baru, squash centru a jinde. Nemusím snad ani psát, že se film inspiroval západní produkcí, ovšem nezapomíná ani působit realisticky. V počátku film dokonce umí solidně bavit, ale následně začíná políčko po políčku hloupnout, stane se nepřehledným, scenáristicky nepříliš zvládnutým, v horších chvílích se ohání neoriginálními voiceovery a průpovídkami herců do kamery, v lepších chvílích nastupuje Hanák, který si určitě kladné hodnocení zaslouží za svůj mafiánský šarm i přístup k roli, která je na naše poměry neobvyklá. Ještě klika, že v našich končinách nevzniká mnoho tématicky spřízněných filmů. K tomu jim dopomáhej Tranďák! 50% () (méně) (více)

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Tohle je můj černý týden českých filmů. Toto je můj třetí soudobý CZ film v pořadí a zase hrůza. Někoho možná bavila ta hudba, někdo možná chrochtal z těch bílejch audin s SPZ 0001, mně to však nijak neoslovilo. Jo, jako sonda jak se dostat do totálních sraček půjčkami od lichvářů, půjčkami na úroky půjček atd... film funguje docela instruktážně...Ale jinak nic moc. Prostě další těžká slabota, kterou byl problém jen dokoukat. O ,,akčních'' scénách se raději ani nebudu rozepisovat... Dávám jednu směnku a víc ze mně nikdo nedostane! * ()

Reklama

vegetol.mp 

všechny recenze uživatele

Když pominu poměrně častý technický nedostatky, jako je mizernej zvuk, největším průšvihem tohohle filmu je jeho nesourodost. Co to má být vlastně za žánr? Drsný drama, cool gangsterka nebo snad podrazáckej film ve stylu Dannyho parťáků? To se nikdy nedozvíme. Faktem je, že rádoby akční scény působí ve filmu jako pěst na oko a hlavní hrdina je nezodpovědnej kretén, kterej by zasloužil pohřbít zaživa. Problém představuje i casting, kdy je plno lidí obsazených podle toho, kolikrát o nich psali v Rytmu Života a ne podle toho, jak jsou talentovaný. Pokud někdo čekal charakterovou studii nebo vážněj film ve styl Reiszova Gamblera, měl by se jít léčit. Tohle je taková konina pro patnáctiletý děcka. Ale abych byl fér, bavil jsem se. ()

klukluka 

všechny recenze uživatele

Začínající tvůrce, nízkej rozpočet. Polehčující okolnosti? Nejsou na místě. Prostě na to nemám, tak to nedělám. Jasný jak facka. A pokud to udělám, pokud si vezmu takový sousto, že tam chci drahý káry, akční scény a A (mínus) herce, přičemž jsem v branži naprostý ucho, a protože jsem poplatil ty drahý auťáky, tak už mi nezbylo na solidního střihače (například), tak musím počítat i s nepříznivou kritikou. A jestli tu máme zaděláno na nějakýho režiséra bezvadných akčních bijáků? Možná, když z toho vypadne to 'bezvadných'..? Decastelo nebude poslední nešťastník, kterej pustí pár míčů, když se v tom bude smět mihnout jeho stará... Tohle by třeba mohlo být do budoucna Marcusovo know how. Jestli se to potvrdí, tak už mu ale třetí šanci nedám. ()

Johnny.ARN 

všechny recenze uživatele

Film, kde sa toho v prvej pol hodine udeje toľko, čo v iných filmoch ani za dve hodiny nie. Temné postavy, atmosféra, zákulisný biznis. Miestami som až krútil hlavou, ako je toto vôbec možné a znepokojene som sledoval duševný prerod Krausa. A čo ma potešilo, malo to okrem skvelého deja ak skvelé autá. Bolo by menej, ale na české pomery vyduchcený film, tak nadhodnotím. 4 z 5 ()

Galerie (156)

Zajímavosti (5)

  • V červnu 2013 byl natočen původně hudební film s grafickými prvky, přičemž se jedna jeho dějová linka okrajově dotkla citlivého tématu - zadlužení mladého muzikanta Jakuba (Martin Kraus). Po zkušebních projekcích filmu v listopadu 2013 se producent filmu na základě drtivého zájmu diváků právě o téma dluhů rozhodl právě toto téma rozpracovat do hloubky tak, jak ještě v žádném českém filmu dosud nebylo. Z původního filmu tak bylo použito pouhých 20 % současné stopáže a 80 % filmu bylo natočeno v květnu a červnu 2014 podle nového scénáře. Na finální verzi dialogů se podíleli i herci Tomáš Hanák, Jaromír Nosek, Martin Kraus a Jakub Mohamed Ali. (Zdroj: Nero Production)
  • Závěrečná scéna je ukončena nadsázkou, kterou může mnoho diváků napoprvé pochopit naprosto opačně, než je ve skutečnosti myšlena – což byl i záměr. (Zdroj: Nero Production)
  • Ve filmu se objeví několik akčích scén. Hromadnou bitku v autoservisu s kradenými auty kaskadéři nacvičovali několik týdnů v tělocvičně a použité zbraně i scénář jednotlivých bojových scén do detailu konzultovali s producentem. Kromě této hromadné bitky byly všechny akční scény pro zachování autentičnosti natáčeny v reálném prostředí bez jakýchkoliv omezení. Takže například přepadení auta na rušné křižovatce v Praze bylo natáčeno za plného provozu. (Zdroj: Nero Production)

Reklama

Reklama