Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Zdá se, že Hotelu Transylvánie se začíná dařit... Dracula konečně ustoupil ze svých striktních zásad ubytovávat v hotelu pouze příšery, a ten se proto otevírá i lidským návštěvníkům. Za zavřenými dveřmi krypty ale Draculu sžírají pochybnosti o tom, zda se jeho napůl lidský a napůl upíří vnuk Dennis vůbec někdy stane upírem. Když tedy Mavis ve společnosti Johnnyho vyrazí na návštěvu lidské části příbuzenstva - na které ji ostatně také čeká nejedno překvapení - požádá "Děda" Drac o pomoc své přátele Franka, Murrayho, Waynea a Griffina a společně Dennisovi nachystají "kurz pro strašidla". Nemají ale nejmenší tušení, že se k návštěvě své rodiny v hotelu chystá také Dracův rozmrzelý a velmi, velmi, velmi staromódní otec Vlad. Když se tedy Vlad dozví, že jeho pravnuk není čistokrevný upír - a ještě k tomu teď do Hotelu Transylvánie mohou jezdit i lidé - nastane mela, ze které by dost možná i upírovi ztuhla krev v žilách. (Falcon)

(více)

Videa (13)

Trailer 3

Recenze (369)

luka4615 

všechny recenze uživatele

Druhý díl se nese ve stejném duchu jako jeho předchůdce, avšak je zde až moc product plecementu, který mě osobně docela dost vadil. Příběh je opět takový nemastný a neslaný, nicméně ve světle povedených gagů, který celý film provází, to není zas až tak velké mínus. „Baby proofing a guillotine? So you cut your finger off. It's part of the fun.“ ()

Litsarch 

všechny recenze uživatele

Bohužel se druhému dílu nepodařilo plnohodnotně navázat na laťku nastavenou dílem prvním. Byť se jedná dobrý rodinný animák, který rozhodně neurazí, má co nabídnout a je z těch "lepších", tak je někdy znát, že s vtípky apod. se tlačí na pilu. Jako jednohubka funguje skvěle, nicméně není moc důvodů, na rozdíl od jedničky, se k filmu vracet podruhé. ()

Reklama

hansel97 

všechny recenze uživatele

Jednička mi přišla průměrná, no tohle je ještě průměrnější, ale kvalitu alespoň v podobě vtipu, který je tu klíčový si to udrželo. Příběh takměř o ničem jako předchozí díl, což je pro mě neodpustitelné. Chápu, že animované filmy jsou hlavně pro menší diváky, ale pokud to srovnám z dokonale vystavěnými příběhy Ledového království, Hledá se Nemo, V hlavě, Toy Story a mnohých dalších působí to jako ubohá snáška komediálních scének naházených ledabyle za sebe. Vtip a vizuální nápaditost, jediné, co tenhle film drží nad vodou. ()

lamps 

všechny recenze uživatele

Závěrečná třetina sice spadne do křečovitého a dost nepochopitelného opisování od kupy jiných rodinných animáků, ale svůj vysoký standard si film přesto bez problémů udržel. Minimálně první polovina je natolik zábavná, že hravě strčí do kapsy i takřka celý první díl, tvůrci pracují s nepřeplácaným a úderným příběhem a poslouchat Adama Sandlera coby šišlajícího oldschool upíra je pořád zážitek. Navíc i všechny vedlejší postavy jsou vyloženě skvělé, vtipy nesklouzávají k dětinskosti a o kvalitě animace je zcela zbytečné se bavit, takže další film bych uvítal s otevřenou náručí... 80% ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Vynikající animák, u kterého jsem bavil po celou dobu, a to se mi už pěkně dlouho nestalo a hrozně se v létě těším na trojku. Jednička se mi také tenkrát hodně líbila, tak tedy nechápu, proč jsem si dvojku tak dlouho šetřil, ale stálo to za to. Doufám, že i napotřetí to Sandler a jeho crew zvládnou na jedničku. ☺️ ()

Galerie (58)

Zajímavosti (18)

  • Dennis sa narodil v piatok trinásteho. (Astonko)
  • Na začátku filmu, když se fotí svatební fotografie, není nikdo z upírů na pořízených fotografiích vidět. Vzhledem k tomu, že fotografie funguje na stejném principu jako video, by tedy upíři neměli být vidět ani na videích. Později ve filmu jsou ovšem upíři viditelní na záběrech bezpečnostních kamer a video hovorech přes mobilní telefon. (hansel97)

Související novinky

Druhé To má scenáristu

Druhé To má scenáristu

11.09.2017

Nejspíš jste si všimli, že horor To o víkendu vládnul kinům. Adaptace slavného románu vydělala za první víkend v USA 117 milionů dolarů, čímž pokořila rekordní zářijový otvírák Hotelu Transylvánie 2 … (více)

Reklama

Reklama