Reklama

Reklama

Billy McMahon a Nick Campbell jsou podomní prodejci, kteří si však začínají uvědomovat, že podomní prodej už je za zenitem, protože do hry vstoupil internet. Proto se oba přihlásí na stáž do společnosti Google. Mezi ostatními stážisty jsou ihned k poznání, protože jsou téměř o dvě generace starší. Celé léto mají strávit jako členové týmů stážistů, které navzájem budou bojovat o to, kdo nakonec nastoupí do společnosti Google na plný úvazek. Billy a Nick se spojí s několika dalšími stážisty, kteří zůstali tzv. na ocet. Jsou to Stuart, který je neustále ponořen do svého mobilního telefonu, Jo-jo, kterého doma vyučovala přísná matka, a Neha, naivní studentka bez jakýchkoliv zkušeností s chlapci... (TV Nova)

(více)

Videa (20)

Trailer 2

Recenze (682)

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Známé nesvatbovské duo se vrací a tentokrát se ucházejí o stáž v Googlu...A pořád je to sranda. Místy jsem ale nevěřil, co sem dokázali tvůrci propašovat. Věřím, že práce v Googlu asi bude hodně super, ale opravdu se tam hraje pozemní Famfrpál? To je právě ten rozdíl od Nesvatbových, velká nadsázka, která však pobaví. A nejvíc je ta sekvence s Profesorem X! ...70%...[18.07.2013_Kino Šumava_Klatovy] ()

Eddard 

všechny recenze uživatele

Nesvatbovi nám trochu zestárli a bohužel se pustili do psaní scénářů. Což je v kostce problém téhle dvě hodiny nekonečně dlouhé řachandy. Dva sympaťáci "ze staré školy" se musí sblížit s partou asociálních geeků ze Sillicon Valley, aby získali práci svých snů/dívku svého srdce/ztracené sebevědomí. Těžko si představit šablonovitější zápletku s větší koncentrací nesnesitelných klišé na minutu. Dodívat se to dá, pár povedených vtípků tam najdete, ale vězte, že za dvě hodiny byste mohli nakoupit daleko, daleko lépe. 30% ()

Reklama

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $58miliónovTržby USA $44,672,764Tržby Celosvetovo $92,972,040Tržby za predaj Blu-ray v USA //počet predaných kusov Tržby za predaj DVD v USA //počet predaných kusov ║ až príliš schématické na to aby to nasýtilo a nejak viac bavilo ale scénka z profesorom Charlesom Xavierom bodovala, ináč len slabší podpriemer /40%/ ()

TeeAge 

všechny recenze uživatele

|| Scenár: Vince Vaughn, Jared Stern / Predloha: Vince Vaughn | Hudba: Christopher Beck | Produkcia: Vince Vaughn, Shaw Levy | Distribúcia: 20th Century Fox | Štúdio: Regency Enterprises, Wild West Picture Show Productions, 21 Laps Entertainment | Rozpočet: 58 miliónov $ | Tržby: 91,972,764 $ || Takto to dopadne, keď si umelec myslí, že môže robiť akýkoľvek obor. Vaughn vymyslel prostoduchý scenár, bez jediného svetlého momentu. Potrestal sa ešte tým, že si hlavnú rolu truľa zahral sám. Jediné pozitívum som našiel v nahliadnutiu do zákulisia vyhľadávačskej firmy. Len netuším, na kerú pizdu utratili ten rozpočet, keď v tom filme sa nestane skoro nič! Tento film si naozaj môže odpustiť každí, kto ho ešte nevidel... 15% | Blu-Ray, THX, HU DTS | ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,…VÍTEJTE V GOOGLU!“ /// Wilson a Vaughn ze sebe na místě pro idioty dělaj idioty a učej 21letý děcka, že nejlepší parta není jeden, že životní zkušenosti nevygůgluješ a že úspěch může mít jen film, kde se hraje na city a ve kterým se mísí mládí se stářím – takže je teda jakoby pro všechny. Viděl jsem už horší věci. Tady jsem se dovolil i několikrát zasmát (třeba to s tím profesorem Xavierem…). Pravda, trapně mi bylo taktéž hojně. Nebudu to řešit. Vzhledem k tomu, že mladej byl nadšenej soudím, že tento příběh, ve kterým staří a hloupý (mezi mladejma) ke štěstí došli, je určenej generaci, pro kterou je Google víc než jen několik písmen a která by svý Hunger Games nejradši odehrála v Silicon Valley. Něco mezi odpadem a třema. Pojďme s dobou… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Usínám i vstávám s Gůůglem. 2.) Miluju reklamní filmy. 3.) Thx za titule ,,Bestlama a Daji“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ ne ()

Galerie (34)

Zajímavosti (21)

  • Naštvaného zaměstnance Googlu, který se snaží spát ve "šlofíkárně", ale je pořád vyrušován Nickem, si zahrál režisér filmu Shawn Levy. (Decim28)
  • Aj keď spoločnosť Google neplatila za účasť vo filme, spoločnosť mala možnosť kontrolovať, ako majú byť jej produkty zobrazené. Tvorcovia filmu napríklad chceli scénu, kde samoovládané auto havaruje, ale Google chcel scénu odstrániť, pretože produkt ešte nebol uvedený na trh. (Arsenal83)
  • Po "google" titulcích je možné vidět ještě jednu scénu. (Will_X)

Související novinky

Vaughn a Wilson rozvrátí Google

Vaughn a Wilson rozvrátí Google

25.09.2012

Dvojice z veleúspěšných Nesvatbových se chystá na komedii The Internship. Ta bude o dvou chlápcích středního věku, kteří přijdou o zaměstnání a novou práci si najdou v „úspěšné internetové… (více)

Reklama

Reklama