Reklama

Reklama

Reklama

  • Rusko Branded (více)
Trailer 2

Obsahy(1)

Díky globální dohodě, firmy převzaly kontrolu nad lidskými mozky a lidem byla naočkována pasivita, závislost a totální poslušnost. Jediná osoba, která se postavila proti těmto skrytým silám je Misha Galkin (Ed Stoppard). Začíná tak boj o pravdu, která rozhodne o dalších osudech lidské populace. (LIVINGDEAD)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (15)

n3uro 

všechny recenze uživatele

Myšlenka zajímavá (i když mně to nepřišlo až tak originální...), scénář trochu kostrbatý, provedení otřesné. Samozřejmně film doslovně vypovídá o dnešním marketingu a v podstatě o jednom ze světových problémů, to není tajemstvím snad už nikomu. Jen je škoda že rozpočet nebyl větší nebo scénář nedostal do ruky někdo s většíma zkušenostma. Škoda, mohl to bejt pěkně hustej mindfuck. P.S.: Trailer je sakra lepší a to nejen qr kódům vedoucím na... Kdo chce, ten si to najde :) ()

Johnny.ARN 

všechny recenze uživatele

Keď sa Rusáci nafetujú, zakúruje im to a toto z toho vznikne. Pochopil som o čom im išlo, ale konzistentnosť filmu je úbohá. Zachraňujú to len cecky Sobieskej a aktuálnosť témy. Ale musia sa ešte veľa učiť, aby to bolo pozeratelné a plnohodnotné aj pre európskeho diváka, o americkom ani nehovorím. 1 z 5 ()

Reklama

kaylin 

všechny recenze uživatele

Svět je v problémech, protože globalizace. Jednoslovná odpověď na všechny problémy spojené s krizemi, s tím, že jsme tlustí jako prasata, protože snídáme, obědváme, večeříme a svačíme ve fast foodech, nemáme pořádně čas na nic, jen na stres, který na nás neustále tlačí díky honbě za mamonem, které říkáme kapitalismus. Je to jako, kdyby nám na zádech seděla příšera, která by nás nutila dál pokračovat, ale zároveň z nás vysávala všechnu energii. Čím víc sníme hamburgerů, tím ta příšera povyroste, čím více iVěcí si koupíme, tím je to monstrum větší, čím víc peněz utratíme, tím víc utratit chceme. Kdo je na vině? Podle mnohých Amerika. Více: http://www.filmovy-denik.cz/2013/02/branded-2012-15.html ()

MiniRecenze 

všechny recenze uživatele

Pouze dvě věci tady hodnotím pozitivně.Myšlenku,která pojednává o marketingové válce a Leelee Sobieski na kterou se pěkně dívá a je to taky jeden z důvodů,který Vás DONUTÍ film do dívat do konce.Pak je to strašné a nezachrání to ani konec(fantasy vsuvka),který by měl ve Vás vyvolat lepší ohlas,ale přes délku filmu to bude skoro nemožný úkol.Nepamatuji se,že by mě film tak tvrdě uspal.Je to opravdu jedna velká nuda.Snímek působí jako: ZÁVAŽÍ NA VÍČKA OČÍ!!! ()

MartinezZ 

všechny recenze uživatele

Tohle byl docela zajímavý nápad, TOTÁLNĚ ZAVRAŽDĚNÝ NAPROSTO ZPRASENÝM ZPRACOVÁNÍM! Rádoby artové nesmysly, následně vysvětlované dalšími nesmysly, nuda, při třetím dějovém asi-zvratu jsem už autorům nadával do kreténů. Tohle nemělo co dělat rozmatlané na 106 minutách filmů, tohle měl být kraťas do maximálně dvaceti minut. ~ Netuctový nápad zesraně zpracovaný. Tfuj a zklamání. ()

Galerie (32)

Reklama

Reklama