Reklama

Reklama

VOD (1)

Série(4) / Epizody(20)

Cestopisný dokument o motorkářské výpravě několika českých celebrit marockou pouští, Tureckem a Kavkazem. (oficiální text distributora)

Recenze (39)

adelina8 

všechny recenze uživatele

Štěstí, že jsem první sérii viděla až jako poslední. Ta se opravdu moc nepovedla. O to lepší jsou další řady - Pavel Liška v tandemu s ostatními herci je boží a prostě celá sestava funguje. Někteří tu namítají, že pořad nemá žádnou vzdělávací hodnotu - no, já si myslím, že takové ambice ani nikdo neměl. Jde spíš o jakýsi cestopis nebo videodeník z cest, takže obsahuje jak faktické informace, tak i něco k pobavení a oživení. Pokud budu chtít čistě dokument o dané zemi, pustím si National Geographic. Takže když to shrnu: 1. série zbytečná, 2., 3. a 4. vynikající! ()

diablo26 

všechny recenze uživatele

Dal som 5* za to že to tu veľa ludí hodnotí ako odpad čo si tento počin vôbec nezaslúži. Aj keď prvá séria z Maroka nebola bohviečo ale tak na 2* to obstálo. S príchodom Pavla Lišku kvalita a zábavnosť rapídne stúpla, druhej a tretej sérií by som dal tak 4*. Dúfam že chalani usporiadajú po Kaukaze ešte väčšiu expedíciu. Do kolektívu dobre zapadol aj Jan Révai ktorý sa s Liškom dobre dopĺňa a o zábavu je tak vždy postarané, keby som mohol hneď sadnem na mašinu a idem s nimi... ()

Reklama

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Pořad vhodný snad pro motorkáře a zarputilé fanoušky zúčastněných herců. 1) Dobré jako video z dovolené. 2) Pokud se těšíte na informace o prostředí nebo dokonce zamyšlení nad životem, těšíte se marně. Pokusy o inteligentní komentáře jsou většinou neúspěšné. 3) Dílo ozvláštňují improvizované herecké etudy. 4) Viděl jsem a komentuji pouze sérii Kavkaz 2013. ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Český dokumentárny projekt "Moto(s)poušť aneb Moto cestou necestou" sa doposiaľ dočkal štyroch samostatných sérií (Maroko 2010, Turecko 2012, Kavkaz 2013, Južná Amerika 2015). Je to cestopisný dokument o motorkárskej výprave zopár známych tvárí z českého showbiznisu. Ja som si pozrel prvé dve série. Prvá výprava s názvom "Moto cestou necestou - Maroko 2010" ma zaujala predovšetkým preto, že jedným z členov tejto jazdy bol Lou Fanánek Hagen, textár a spevák pražskej pub punk rockovej hudobnej skupiny Tři Sestry. Ocenil som to dvoma hviezdičkami. Zhliadol som aj volné pokračovanie "Moto cestou necestou - Turecko 2012". To už bola akcia bez Fanánka. Nahradil ho herec Pavel Liška. Projektu to však nijak nepomohlo. Bola to rovnaká dvojhviezdičková nuda ako predchádzajúci moto trip z Maroka. Do ďalších sérií sa už nejdem púšťať. ** ()

Něrpa 

všechny recenze uživatele

Tak si shrneme. První série je velmi špatná. Oteklý Noid Bárta, který byl jinak jediný v klidu. Ufňukaný Zounar a zbytečný Fanánek. Série plná hádek a ničeho. Hvězdu za snahu. Druhá série z Turecka je lepší, protože jednak došlo k střídání stráží a seškrtání týmu. Lišku nemám rád jako herce, ale tady byl na pohodu. Blažek ušel a Kulhánek ještě tak moc nevzdával a nebrečel. Rozhodně ale lepší krajina a lidé. To jsou tak dvě až tři hvězdy. Kavkaz to posunul už do kvality. Cesta nebyla jasně plánovaná, Révai se ukázal jako sympaťák a už to má povahu cestovatelkého dokumentu. Tady by to šlo ke čtyřem. Jižní Amerika je opět cesta zpět k plánování a Kulhánek opět za uplakánka. Hanka mi nevadila a už se tu objevuje i Bernard. Tady jasné čtyři, protože mám Jižní Ameriku rád. Celkem jdu k vyššímu hodnocení a na Maroko raději zapomenu. ()

Galerie (20)

Zajímavosti (10)

  • Záběry, kde Fanánek tankuje z 2litrové lahve, jsou zcela autentické. V poušti bylo možné benzín sehnat téměř v každé vesnici po 1-2 litrech. Bývá však mnohem dražší a ředěný naftou nebo petrolejem. (TomasTT)
  • V původním složení týmu byl Daniel Hůlka, který ale během příprav z projektu odstoupil kvůli zranění zad. Dalším členem, který se zúčastnil příprav a výuky jízdy na velkém cestovním enduru, byl skladatel a hudebník Petr Malásek, který v prvním díle projekt opustil kvůli riziku zranění. V době natáčení neměl žádné zkušenosti s jízdou mimo zpevněné komunikace, přesto však po 2 měsících zvítězil v amatérské navigační rallye v kategorii motocyklů do 800 ccm. (TomasTT)
  • Motocykl, na kterém jel Václav Noid Bárta, patří producentovi akce, kulhajícímu řediteli karlínského divadla Egonu Kulhánkovi. Noid měl původně jet na menším enduru (jednoválec 600ccm), který si koupil řidič jednoho z doprovodných aut pro sebe. Protože odstoupil Petr Malásek a do týmu přišel Martin Zounar, který na enduru ještě nikdy neseděl, bylo rozhodnuto, že menší motorku dostane on a Noid pojede na větším dvouválci zraněného producenta. Lou Fanánek má svůj motocykl kubatury 990 ccm, ale protože se mělo jet "do písku", bál se, že by se svou mohl mít problémy při zvedání motorky po pádech a protéza by nemusela vydržet, načež se rozhodl jet na své vlastní čtyřkolce. Při jízdě po silnici měla vyšší spotřebu než plně naložené doprovodné auto. (TomasTT)

Reklama

Reklama