Reklama

Reklama

Včera, dnes a zítra

  • Itálie Ieri, oggi, domani (více)
Trailer

Obsahy(1)

Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (169)

GilEstel 

všechny recenze uživatele

Tři různé povídky s naprosto rozdílným charakterem postav. Další z hereckých koncertů Marcella Mastroianniho a Sophie Lorenové v mnoha podobách. První povídka: Rodit jedno dítě za druhým, je docela originální způsob, jak se vyhnout base. Což o to, energická manželka to zvládá i po sedmém dítěti. Zato chudák manžel se z toho hroutí. A to nedej bože, když by žena neotěhotněla a musela jít sedět. O vtipné scénky není nouze. Druhá povídka: Trochu trpká, i když také dobrá. Nějak mi do celého konceptu nesedí. Sophiina rozmazlená bohatá panička je opravdu děsivá. Třetí povídka: Asi nejlepší. Samotný pohled na Mastroianniho v roli náruživého hypersensitivního milovníka trpícího úchylkami je k pokukání. K tomu Sophie, která jeho sexuálně empatické výlevy s ledovým klidem ignoruje. :) Vhodný doplněk je vedlejší zápletka sousedské hádky a mladíka studenta teologie, který podléhá pokušení a chce se zříci taláru. Zakončení závěrečným striptýzem nemá chybu. 83% ()

Padme_Anakin 

všechny recenze uživatele

Doplnila jsem si svůj filmový rest a bylo mi potěšením, houpám se na filmové vlně a je mi na ní krásně.. Sophia Lorenová je nádherná žena, výborná herečka a ta živelnost, energie, emoce to se jen tak nevidí, ať už se jedná o obyčejnou maminku (věčně těhotnou) nebo zpovykanou bohatou manželku, co má v hlavě i v duši prázdno, poslední povídka nejlepší, samozřejmě míněno mýma očima, bavila mě nejvíc.. Marcello Mastroianni sekunduje zdatně a stejně tak se mi nejvíc líbil v té poslední povídce.. Filmové pohlazení po všech stránkách.. ()

Reklama

PetrPan 

všechny recenze uživatele

Lorenová neuvěřitelná a její pestrý herecký rozsah bere dech. Mastroianni jako přicmrndávač v pohodě, ale třikrát ten samej ňouma za srdce prostě nevezme.  Včera typický italská ukřičená tak trochu fraška, ale upřímná a se srdcem na dlani. Chudá krásná ženská, ale své cti se nevzdá a lásku ke svému muži není schopná zradit. Milé. Dnes přichází šlehnutí v podobě bohaté mrchy z Milána, která v sobě skrývá pouze prázdnotu. Zde z Lorenové až mrazilo, zejména díky tomu kontrastu.   Takové ženy jsou ale báječné v posteli, ovšem jen tam, a to je třeba mít na paměti a nechovat se jako další Mastroianniho trouba.  Zítra pak byla nejen díky striptýzu Lorenová asi nejpřitažlivější.   Krásná děvka s lidskou tváří a city, to je pro jejich zákazníky přitažlivý mýtus. Ale co já vím, že. V silně katolické Itálii pak nemůže překvapit ani vírou naplněný vedlejší motiv, naštěstí bez příchutí moralizování. Lorenová za pět, Mastroianni za tři. ()

tomtomtoma 

všechny recenze uživatele

Nádherná komedie o třech povídkách pro dvojici Sophia Loren a Marcello Mastroianni. V první povídce Adelina Hrají Sophia s Marcellem manželskou dvojici Adelinu a Carmineho Sbarattiovi. Ona je temperamentní a vyhýbá se vězení neustálým těhotenstvím a rozením dětí, z čehož má srandu i policejní šéf (Pasquale Cennamo). Nakonec Carmine po několika letech a sedmi dětech nemůže dál a Adelina je uvězněna. Ale za pomoci solidarity všech chudých obyvatel její čtvrti se dostává na svobodu. Ve druhé povídce Anna hraje Sophia znuděnou bohatou paničku Annu Molteni a Marcello jejího milence Renza. I když je Renzo přitahován Annou a ona ho ujišťuje o svých citech, končí jejich vztah rozchodem. Renzo si uvědomuje Anninu povrchnost v citech a její materiální povrchní založení bohaté vrstvy. Ve třetí povídce Mara, hraje Sophia prostitutku Maru, která přijímá pány u sebe doma a Marcello jejího dobrého klienta z Boloňe, Augusta Rusconiho. Do Mary se zamiluje mladý seminarista Umberto (Gianni Ridolfi), vnuk její sousedky, která jí začne urážet. Augusto chce sex, ale Mara myslí jen na svou pomstičku staré sousedce. Nakonec Mara po srdceryvných prosbách sousedky přesvědčuje Umberta, aby se vrátil do semináře a Augusto stále marně dychtí po sexu. Krásná půvabná a bláznivá komedie o různých vztazích mezi mužem a ženou, kde tím hlavním faktorem je žena, žena temperamentní, která nesnese odporu. ()

pytlik... 

všechny recenze uživatele

Konečně jsem se dostal k povinnému filmu pro nás, Holzmannovy milovníky. Bohužel, pořádně jsem viděl jen první povídku, protože stačilo nahlas vyřčené nevinné srovnání postavy mé partnerky s postavou Sophie po sedmi(!) těhotenstvích a od té chvíle jsem sledoval děj jen jedním okem, druhým jsem zkrátka nemohl. Nejsem bystrozraký, abych viděl skrz studený obklad, že. Jinak jsem kroutil hlavou nad tou nelogičností, žádná normální matka sedmi dětí se nebude snažit dostat z vězení, kde má s sebou děti jenom dvě, a těch zbylých pět visí doma na krku tatínkovi. Naopak by si snažila tu pohodu co nejvíce prodloužit. Ke druhé povídce snad jen větu na účet Lorenové, "pěkně na šestou k pásu do továrny, ony by tě ty pseudoromantické kecy přešly!". A třetí povídka na mě působila značně depresivně. Chudák kluk, na chvilku se mu blýskla šance na normální život, než ho spojený kartel babičky, dědečka, prostitutky a jejího zákazníka přinutil vrátit se na kněžskou dráhu. V tichu klášterní kobky musel Lorenovou sublimovat pěkně dlouho. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (10)

  • Väzenské scény boli natočené so skutočnými väzenkyňami. (Arsenal83)
  • Natáčanie filmu prebiehalo v mestách Rím, Neapol, Miláno a Ercolano. (dyfur)

Reklama

Reklama