Režie:
Peter GlanzScénář:
Peter GlanzKamera:
Ben KutchinsHudba:
Jay IsraelsonHrají:
Jason Bateman, Olivia Wilde, Billy Crudup, Tony Roberts, Barry Primus, Jenny Slate, Larry Pine, Steve Witting, Richaud Valls, William Abadie, Barbara Schulz (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Conrad je dospělé dítě. Když mu bylo jedenáct let, rodiče se sbalili a odjeli na dvacet let do Paříže, zatímco starosti o Conrada nechali na personálu luxusního newyorského hotelu. Teď je Conradovi přes třicet a jeho život je plný známostí na jednu noc, alkoholu a fl ámování. Tomu je ale konec, když se jeho rodiče rozvedou a pravidelný přísun peněz skončí. Conrad se stěhuje ke svému nejlepšímu příteli Dylanovi a brzy se zamiluje do Beatrice. Jenže dívka jeho snů chodí právě s Dylanem. Podaří se mu získat pravou lásku a zároveň udržet přátelství? (Bontonfilm)
(více)Videa (2)
Recenze (53)
Málokdy se mi stane, aby se mi důležité postavy příběhu zdály tak nezajímavé a nesympatické, že je mi jejich osud ukradený. Tady se to stalo. Možná tomu napomohla i utahaná nuda, která z příběhu nedokázala vykřesat jediný opravdu záživný moment. A to přesto, že nechybí nápady, občas špetka humoru či vydařený dialog, a je vidět také snaha o promyšlenou práci s obrazem i téměř neustálý dialog příběhu a filmového vyprávění s literaturou, ať už konkrétními díly nebo románovými pravidly. ()
Způsob vyprávění je zajímavý, snaží se aplikovat postupy psaného románu na hraný film. Míra stylizace, doprovodné komentáře i celkové výtvarné pojetí svědčí o tom, že tenhle film si někdo vymodlil a dal si s ním náramnou práci. Co je to ale platné, když je hlavní hrdina neslaný nemastný a jeho týdenní dobrodružství je povrchní a nezáživné? ______ Scénář je odbytý a zbytečný, neustálé porovnávání toho, co vidíme na plátně, s díly světové literatury (včetně jmen hlavních postav, když on se jmenuje Valmont, přítelkyně Beatrice a přítel Dylan..atd.) vyznívá nejenom otravně, ale kvůli marnosti snímku i směšně. P. S. Olivia Wilde zde nosí krásné modely. /5. 2. 15./ ()
Neuvěřitelně lehce proplouvá životem, je mu čtyřicet, rodiče ho dotují, užívá si večírků, návštěv galerií, koncertů a dámské společnosti. Nemusel se starat o nic z reálného života. Teď tenhle narcista, těžký alergik a příšerný spisovatel dojel, respektive ho rodina odstřihla. A jeho život je ve skutečnosti zoufale prázdný. A pro diváka je tahle půldruhá hodinka docela zbytečná. Tvůrci na malém prostoru netuší, co vlastně chtějí vyprávět. Pár slušných momentů nakonec vysvitne, ale ve výsledku tu máme sice vznešeně (sofistikovaně) se tvářící látku, ale uvnitř utahanou, nudnou a nijak přínosnou. Woody Allenem bych se tu neoháněl, ten je povětšinou sázkou na jistotu v podobě precizně napsaných dialogů a mile absurdních situací, Glanzovo dítko se jen plácá okolo poloprázdných ambicí. Jason Bateman nestrhne, zájem o jeho postavu chybí, Olivia Wilde už poněkolikáté selhala v čichu na kvalitní role (stejně jako v případě kousků Lidé jako my, Kovbojové a vetřelci, On the Inside nebo Kouzelníci). S takovou jí budeme brát skutečně jen jako tu s úžasnýma očima. ()
Láska je ako komunizmus. Síce veľkolepá myšlienka, ale v podstate nikdy tak úplne nefungovala... A veruže áno, väčšinou naozaj nefunguje. Nič proti takýmto intelektuálnym filmom, ale všetkého veľa škodí - a v tomto prípade to platí viacnásobne. Niektoré dialógy a myšlienky boli naozaj výborné a veľavravné, no celkovo ma tá pseudo-woodyallenovská atmosféra nenadchla - často tie sarkastické a ironické narážky pôsobili až príliš absurdne. A pritom postavy aj zápletka boli na veľmi dobrej úrovni, ale ten štýl mi pripadal naozaj až príliš silený. Väčšinou mám filmy s rozprávačom rád, no v tomto prípade mi prišiel viac na škodu ako úžitok. Tie melódie, ktoré sprevádzali príbeh mi tam fakt nesedeli, samozrejme s výnimkou Bachovej famóznej melódie Air on the G String. Nuž, ale celkový dojem viacmenej pod hranicou priemeru. ()
Vem si mne Olivie! Podmanivě fascinující týden uběhl jak voda. Stále stejná temně rudá kravata, uhrančivé oči slečny Olivie a jedno léty oprýskané Volvo. Fantastické, decentní a surrealistické dialogy prokládané podmanivým mihotáním řas božské Olivie hrající Vivaldiho Jaro. V ten moment bych zastavil čas a z plna hrdla dýchal tu vůni jara, jelikož co nevidět Olivie vstane a pohádce bude konec. 95% ()
Galerie (17)
Zajímavosti (2)
- Jason Bateman a Olivia Wilde se spolu střetli na filmovém plátně v krátké době už podruhé, prvním společným filmem pro ně byl film V Cizí Kůži (2011). (korbitch22)
- Natáčelo se v New York City (New York, USA). (BMW12)
Reklama