Reklama

Reklama

Alice stále pokračuje v odplatě proti svému bývalému zaměstnavateli, společnosti Umbrella, která do světa vypustila zombie virus. Ona i se svými klony zaútočí na ústředí společnosti, kde se jí podaří zneškodnit většinu přítomných zaměstnanců kromě Alberte Weskera, který jí vpíchne injekci zbavující ji všech nadpřirozených schopností. O šest měsíců později cestuje Alice na Aljašku do místa zvaného Arcadia. Zde se opět setkává s Claire a společně utíkají do Los Angeles, které ovládají zombie. Podaří se jim přistát ve věznici, která zůstala jako jediné místo ve městě útočištěm pro nenakažené. Mezi skupinu nenakažených patří basketbalista Luther, producent Sinclair, Angel, Kacey, Kim a Claiřin starší bratr Chris, kterého však Luther drží pod zámkem, protože byl obávaným vězněm. Společně všichni plánují útěk na Arcadii, což je podle Lutherových informací ve skutečnosti loď. Jelikož útoky zombie na věznici se začínají stupňovat, rozhodnou se utéci co nejrychleji. Sinclair ovšem sám zmizí s Claiřiným letadlem a tak jim nezbývá nic jiného než propustit Chrise, protože zná další možné únikové cesty. Do věznice se mezitím probojují zástupy zombie a je nutné s nimi bojovat. Při střetu se zombie umírají Angel, Kacey a Kim. Ostatním se podaří utéct a nalodit se na Arcadii... (TV Prima)

(více)

Videa (6)

Trailer 3

Recenze (1 043)

Traffic 

všechny recenze uživatele

Překvapivě dobré i ve dvojrozměrném podání. Anderson se svým místy meditativním pojetím blíží nálepce "béčkového artu", protože řada kompozic (například z "Aljašky") je jednoduše krásných a velmi pomalé tempo vyprávění umožňuje zaměřovat pozornost na obrazy a kochat se jimi. Záběry v Resident Evil: Afterlife totiž nejsou primárně zprostředkovateli narativně důležitých informací, ale mnohem víc opojným průzkumem uzavřených i otevřených prostorů obklopujících postavy. Tomu samozřejmě napomáhají fetišistické zpomalovačky a nadměrné využívání celků a velkých celků. Vzhledem k tomu, že videohry jsou oproti filmu definovány především prostorem (hráč tráví čas objevováním nových lokací a opakovaně jimi prochází), zatímco film je omezen jasně definovanou stopáží (tedy časem, v kterém musí divákovi říci všechno podstatné), chápu tento krok v rámci videoherních adaptací jako jednoznačně kladný. Nemá moc smysl mluvit o "videoherní absurditě scénáře", když těžiště filmu je někde úplně jinde. Byl bych opatrný i s tvrzeními ohledně "fetišizování Milly", která je už od prvního dílu - a postupně čím dál víc - spíše androgynní postavou, která v mnohém odpovídá videoherním avatarům, do nichž je možné se volně projektovat. Kromě vzezření Alice hraje roli její ztráta paměti (první díl) a v Afterlife nepochybně i armáda jejích klonů, která značí schopnost avatarů opakovaně vstát z mrtvých, "respawnovat" se na jiném místě a na několik pokusů dokončit misi (dohrát hru). ()

imf 

všechny recenze uživatele

Nejpomalejší akční film od Tělo na tělo... puštěno standardní rychlostí by to mělo tak třetinovou stopáž, vypadalo by to o dost míň onanisticky a možná bychom neměli tolik času zkoumat scénář z infantilní mysli osmiletého videoherního maniaka. Přestřelky otupují, holkám to nesluší, zombie jsou jen šedou bručící kulisou a všechny ty nájezdy a oblety bez nápadu, natažené slow-motionem do bolestivých délek... kdybych mohl, utekl bych po první scéně, která je ještě hloupější než Ultraviolet puštěná pozpátku. Anderson na hanbu! ()

Reklama

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Série Resident Evil si ve třetím díle (pouštní Extinction) vylepšila reputaci, stejně jako Paul W.S. Anderson s Death Race, takže při ohlášení Afterlife jsem se začal na nový film těšit. Alespoň do doby, než se objevily první plakáty a trailery, které zcela otevřeně přiznaly nemilou skutečnost, že místo hororu se tentokrát budou konat trikové 3D akční orgie. Bohužel jsou to neuvěřitelně nudné a sterilní "orgie". Úplně každá scéna působí smutně umělým dojmem, herci zoufale a scénář jako výsměch. Jsem dalek nazvat toto technologické promo s názvem Resident Evil: Afterlife filmem. 1/10 ()

Fr 

všechny recenze uživatele

Zatím co jsem se mstila Umbrelle, poslední hrstka přeživších odlétla do bezpečí. Útočištěm bez nákazy se stala ARCADIA ..... 18 měsíců od ,,Nevady“ je z Alice nesmrtelná (?) létající samurajka, která mrknutím oka zvedne tlakovou vlnu. Všechno je okatě podřízeno 3D efektu a já ZATÍM lituju, že jsem nešel do kina. Nic netrvá věčně a když se Alice přesune z nádherně prosluněné Aljašky na střechu baráku v L.A, jsem rád, že Anderson nechce točit přírodovědnej film, nýbrž pořádnou akční pecku. Ale ..... místo toho přichází jen další tupé střílení do zombíků a názorná ukázka toho, že dlouhodobé sledování MATRIXu poškozuje mozek. A mám dojem, že u Andersona je to nevratné. A jestli jít na 3D? To teď neřeším, protože tohle je úplně zbytečnej film. Několik důvodů, proč má smysl film vidět: 1.) Jsem začínající režisér a nevím, jestli mám na to vzít si Millu Jovovich za ženu. 2.) Nenávidím UMBRELLU. 3.) Chci vidět zase utíkat M. Scofielda z vězení. 4.) Jsem (schovanej) zombie a nevím jestli už je konec. PŘÍBĚH ** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ ne ()

Arachneuss 

všechny recenze uživatele

Druhý nejlepší díl z filmové mutace Resident Evil (ano, jsem si vědom jak blbě to zní). Hudební doprovod a samotné ozvučení je bombastické, třetí rozměr tomu dodává šťávu. Doposavaď jsem žil v domnění, že mě efekt "lítajících pneumatik" už ničím nepřekvapí. Mýlil jsem se. Digitální hvězdice letící přímo do ksichtu jsou zatraceně cool, ostatně jako všechny ty šílené akční scény, prodlouženy minimálně na desetinásobek reálné délky. Příběh, podobně jako ve hrách (které začínají být tak trochu telenovelami), je zato nehorázný výmaz, postrádající logiku (no... vždyť je to vlastně herní adaptace Made in U.S.), dobře napsané dialogy a... no hergot už to sakra ukončete! Ty cliffhangery na konci vážně nesnáším! ()

Galerie (94)

Zajímavosti (32)

  • Film měl rozpočet 60 milionů amerických dolarů, na domácí půdě vydělal během prvního víkendu skoro 27 milionů amerických dolarů a za osm týdnů celosvětově utržil 296 milionů amerických dolarů. (Geriel)
  • Ve scéně v umývárně je jedna ze sprch puštěná, v dalším záběru jsou však všechny puštěné a v dalším opět jen jedna. (Luperca)

Související novinky

Nový Tarzan s animovaným upírem

Nový Tarzan s animovaným upírem

06.05.2012

Navzdory drastickému neúspěchu Johna Cartera se na plátna vrátí i další hrdina Edgara Rice Burroughse – ten mnohem slavnější. O Tarzana má zájem hned několik hollywoodských hráčů, třeba studio Warner… (více)

Anderson kráčí v Bollových stopách

Anderson kráčí v Bollových stopách

17.11.2009

Přinejmenším co se posedlosti adaptacemi počítačových her týče. Právě v těchto dnech natáčí Paul W.S. Anderson v Torontu čtyřku Resident Evil s podtitulem Afterlife. Ale už má samozřejmě další plány.… (více)

Milla Jovovich a vrah bez obličeje

Milla Jovovich a vrah bez obličeje

02.11.2009

Díky Dokonalému úniku máme Millu čerstvě zapsanou jako „holku, která má občas štěstí na zábavný film“. Uvidíme, jak se jí bude dařit dál. V pátek má v USA premiéru její sci-fi horor The Fourth Kind,… (více)

Jeden za všechny, všichni za 3-D

Jeden za všechny, všichni za 3-D

07.09.2009

Ach jo, co si to Paul W. S. Anderson zase vymyslel? Nová adaptace Tří mušketýrů v 3-D? S hollywoodskými verzemi Dumasovy klasiky sice nemáme příliš dobré zkušenosti (kung-fu poletování v Hyamsově… (více)

Reklama

Reklama