Režie:
Edgar WrightKamera:
Bill PopeHudba:
Nigel GodrichHrají:
Michael Cera, Mary Elizabeth Winstead, Kieran Culkin, Chris Evans, Ellen Wong, Anna Kendrick, Brandon Routh, Alison Pill, Jason Schwartzman, Johnny Simmons (více)Obsahy(2)
Dvaadvacetiletý Scott Pilgrim je poněkud nevyzrálý mladík, který hraje v rockové kapele Sex Bob-Omb. Zrovna je bez práce a chodí s roztomilou středoškolačkou. Všechno je skvělé, dokud mu do života nevstoupí úžasná a nebezpečná Ramona Flowersová. Po uši se do ní zamiluje a začne plánovat společnou budoucnost. Scott brzy zjišťuje, že jeho vysněná dívka si životem nese velmi neobvyklé břemeno. V cestě ke štěstí mu totiž stojí sedm bývalých Ramoniných partnerů, kteří ovládají její milostný život a udělají cokoli, aby byl okamžitě odstraněn každý další nový nápadník. Pokud chce Scott získat svou lásku, bude muset všechny expartnery zničit dřív, než oni zlikvidují jeho. (TV Nova)
(více)Videa (4)
Recenze (1 580)
Soundtrack Nigel Godrich: 1. We Are Sex Bob-Omb - Sex Bob-Omb ,2. Scott Pilgrim - Plumtree ,3. I Heard Ramona Sing - Frank Black ,4. By Your Side - Beachwood Sparks ,5. O Katrina! - Black Lips ,6. I'm So Sad, So Very, Very, Sad - Crash and the Boys ,7. We Hate You Please Die - Crash and the Boys ,8. Garbage Truck - Sex Bob-Omb ,9. Teenage Dream - T. Rex ,10. Sleazy Bed Track - The Bluetones ,11. It's Getting Boring By The Sea - Blood Red Shoes ,12. Black Sheep - Metric ,13. Threshold - Sex Bob-Omb ,14. Anthems For A Seventeen Year Old Gir - Broken Social Scene ,15. Under My - Thumb ,16. Ramona (Acoustic Version) ,17. Ramona - Beck ,18. Summertime - Sex Bob-Omb ,19. Threshold (8 Bit) - Brian Lebarton, ()
Zatraceně povedená arkádovka, která si zasloužila mnohem lepší dějovou kostru. Příběh samotný je jednoduchý, ba až banální, ale Wrightova režie spolu s neodolatelným a neskutečně zábavným videoherním kabátkem jej vytahují nad průměr. Průser nastává ve chvíli, kdy se styl okouká. Snímek plný hříček a neskutečných nápadů však stojí za zhlédnutí. ()
Edgar Wright po americky. Ono vo svojom vnútri je film presne taký, ako som ho očakával, a aký je Wrightov nezameniteľný rukopis. Konieckoncov, tak originálny snímok vo svojej vizuálnej a technickej stránke sa dnes vidí raz-dvakrát za rok. Wrightovi sa po tejto stránke vydaril každý kúsok, každá vychytávka, každý efekt a film bol vycipkaný ako vianočný stromček. Nápady z neho sršili jedna radosť, vtipné postrehy a dialógy boli perfektne vypointované. Ale popri všetkých tých svižných veciach ma tá miestami až salámovitosť deja nechávala chladným. Príbeh na hranici infantilnosti neprebili ani dokonale hrajúci herci a aspoň od záveru som čakal poriadnu ranu na záver, ktorá by ma predsa len dokázala presvedčiť o štvrtej hviezdičke. Tá neprišla a ja sa s miernym sklamaním tentokrát po dlhej dobe pri takto vychválenom filme nezhodujem s nadšením ostatných. 70%. ()
Já nechápu, kde tvůrci těch scénářů pořád berou tu originalitu, i když je mi jasný, že tady v tom případě za to může především původní komiks a následná režie Edgara Wrighta. Spojení těch dvou totiž dalo do kupy jeden z nejoriginálnějších filmů s nejgeniálnějším střihej vůbec! To Edgar Wright prakticky uměl už dřív, když točil Soumrak mrtvých a Hot Fuzz. V tom filmu je to totiž hrozně vidět. Střihač makal od rána do večera, 24 hodin v kuse aby vypotil to, na co já koukal a začal hodnotit s tím, že je to neskutečně originální. Samozřejmě za to můžou i samotní herci, kteří originalitě vůbec nic neubíraj. Divný tam jsou totiž uplně všichni. Scott, první jeho holka, druhá jeho holka, celá jeho kapela včetně bicařky a samotní protivníci taky nemaj k psychiatrii daleko. To všechno ale z filmu dělá neskutečně originální kus, protože, co jiného v dnešní době dělá originál originálem, než zajímavé postavy, které nespadají pod průměr. Scott Pilgrim proti zbytku světa mě tak prostě zabavil na dvě hodiny jako hodně dlouho žádný film. Na obrazovce se vyřádil a efektama srovnal se zemí půlku Hollywoodu. Edgar Wright tak ukázal, co v něm skutečně je a já jsem zvědavý, co si pro nás připraví nadále, protože pochybuju, že on by přijal nabídku natočit něco, jako je Babička od Boženy Němcový, a pokud jo, tak by se z toho střihač opět posral... ()
Tolik mrtvol a ani kapka krve... Nenávidím Michaela Ceru, ten jeho tupý ksicht a debilní průpovídky mi vadí, tudíž jsem měl se SCOTTEM PILGRIMEM zásadní problém. Na druhé straně je tu ale Edgar Wright, pan hračička a zdá se i vizuální kouzelník, který tuhle neskutečnou blbost proměnil v trikové orgie plné vzpomínek na herní dny mládí. A akční scény patří ke špičce. ()
Galerie (141)
Zajímavosti (67)
- Souboj s prvním ďábelským bývalým byl natáčen ve stylu bollywoodských filmů. (Othello)
- Alison Pill (Kim Pine) se musela kvůli své roli naučit hrát na bicí. (Mafyn)
- Ramonina (Mary Elizabeth Winstead) technika pro zneškodnění Roxy Richter (Mae Whitman) byla v komiksové předloze Scottova (Michael Cera) technika pro zneškodnění Envy Adams (Brie Larson). (Sartorius)
Reklama