Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Americké romantické drama vypráví o Natalii, studentce z dobré rodiny, do jejíhož světa vpadne tajemný Keith. Dívka podléhá jeho kouzlu, ale poté, co zmizí, odhalí temné tajemství. Americké romantické drama vypráví milostný příběh Natalie, která má všechno, po čem ostatní dívky touží - je skvělá studentka z dobré rodiny, hvězda atletiky a královna střední školy, do níž chodí. Od dětství každý její krok bedlivě střeží ambiciózní rodiče a zdá se, že do dívčiny budoucnosti nemůže nic zasáhnout. Jenže pak se objeví Keith, svobodomyslný, tajemný a problematický mladík, který nemá co ztratit. A i když Natalie rozumem ví, že by si ho měla držet od těla, srdci poručit nedokáže. Keith ji zatáhne do řady podivných dobrodružství a ona se stále víc snaží zjistit, kdo doopravdy je. Když mladík najednou zmizí, Nataliin svět se rozpadne. A poté, co odhalí jeho temné tajemství, se život dvojice jednou provždy změní. V režii Todda Kesslera hrají Elisabeth Harnoisová a Jesse McCartney. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (230)

Kopik 

všechny recenze uživatele

Tenhle filmek jsem objevil náhodou a můžu říct, že mě naprosto nadchl. Skvělé herecké výkoný, skvělý příběh mě totálně odrovnali a musím se podívat znova. Celý zvrat ke konci mě zasáhl stejně jako celý film, od kterého jsem nemohl odtrhnout oči. Geniální, plnej počet a pro mě obrovský překvapení a jedno z nejlepších (jestli ne nejlepší) co jsem v poslední době viděl. ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Zamilovala jsem se do toho filmu. Pro podvratnost, s jakou nabourává teen romantické snímky, i pro urputnost, s jakou je naplňuje (mejdany středoškoláků na skále, ironické poznámky hlavního páru: "tohle je ta scéna na křižovatce", "tohle je rozlučková scéna", loučení v dešti....). Vyzdvihla bych přesvědčivé herecké výkony obou z hlavní dvojice a zajímavě, nejednoznačně, napsané charaktery. Rozhodně to chce vidět v originále. Zbytek komentáře obsahuje KOUSEK DĚJE, takže těm, kteří film ještě neviděli, ho nedoporučuji číst, protože tohle stojí za to vidět nepřipraveně. ____ Brala jsem to jako vztahovou detektivku. První scéna s Keithem jasně určí, že jí chce ublížit, nebo si s ní minimálně ošklivě pohrát. Ale až ke konci se dozvíme proč, což vytváří příjemné napětí. Spřízněnost s Nebezpečnými známostmi je zřejmá o to víc, že on je ten nejnepravděpodobnější Valmont. Jak to tak bývá, protože to, co tě vykolejí, se obvykle zprvu tváří nenápadné a neočekávané. O to víc je to pak zasahující. ____Kluk, který umírá a vztekle kolem sebe s nenávistí kope, protože všichni ostatní mají to, co on ne - budoucnost. Třeba trapnou a naplánovanou, ale on už si nic plánovat nemůže. Takže se straní a svět pozoruje z druhého břehu. Se spalující závistí se dívá na dívku, která má v ruce - zdánlivě - všechny trumfy a dostane chuť ji zničit. Anebo ne? ____ Každopádně, s láskou divno hrát a ať už jsou prvotní úmysly jakékoliv, spálit se vždycky můžou oba. Což znamená, že i ten, kdo se ze zoufalství umrtvil, je najednou svou vlastní hrou vržen zpátky do života a ono to bolí. Tihle dva si dali maximální dar. On jí vědomí smrtelnosti, ona jemu uvědomění si života. Je to zahrané přímo osudově ___ Hrdinka nemá šanci se ubránit, protože nalinkovaný život, který má před sebou, ji vůbec nevzrušuje, zatímco ten podivný kluk s bláznivými nápady a přeziravostí - k ní, královně školy! - vidí za její nálepku a dokáže si ji získat tím, jak ji baví, zajímá se skutečně o ni a zároveň jí pořád uniká. Být úspěšnou obdivovanou kráskou je svazující. A očekávání rodičů můžou být jen jednou ze zátěží, mnohem víc spoutávají spolužáci: nemůžu se přece zamilovat do někoho, kdo je pro všechny ostatní trapák! ___ Roztomile byl použitý motiv závěrečného polibku, který v romantických filmech znamená: "A žili spolu šťastně až do smrti." Tohle je jediný snímek, co jsem viděla, kde se téhle větě dá uvěřit. Až na to "šťastně" ___ A teď k realitě: v životě to takhle nefunguje. Zlo je přitažlivé a vzrušující, protože je zábavné a osvobozuje, ale chlapík, který se chová jako hajzl, taky hajzl je. Nemá cenu pátrat, jestli se pod drsnou slupkou skrývá zlaté srdce - je tam jenom popel o on nestojí ani za pohled na druhý břeh, natož za všechny ty mosty, které kvůli němu ona přešla a spálila. P. S. Ale pokud vám někdo takový vstoupí do života a vy nemáte příliš rozumné srdce, tak je zbytečné zkoušet zabouchnout před ním dveře. Bude to bolet a neskončí to dobře, ale rozechvělá vzpomínka zůstane asi už napořád. () (méně) (více)

Reklama

kajda.l 

všechny recenze uživatele

"Fuck you!"..."You just did, partner." Tak přesně takto si představuju velkolepé a přitom komorní originální vyznání lásky, na teenegery nečekaně dospělé, co také čekat jiného, když náctiletou puberťačku hrála školácky šukézní děvetadvacetiletá žena. Film je jinak hrozně divný, na straně jedné samoúčelná slátanina všemožných klišé a názorná ukázka amerického snobismu (rodiče Nat, odpudivý hispánec Nadalovského vzhledu ve snímku s lehce tenisovou atmosférou) a na straně druhé se mi na to opravdu krásně koukalo (hned dvakrát po sobě), dokonce jsem se párkrát přichytil s přiblým úsměvem na ksichtě. Jako hlavní mínus snímku vidím předvídatelnost Keithova chování, spousta ze zdejších komentujích zde píše, že divák je na stejné vlně jako Nathalie a teprve spolu s ní a díky ní odhaluje jeho tajemství. Nevím čím to je, ale mně přišlo, že scénář ani moc nemlžil a prakticky první dialog u kulečníku dal první indicii, kdeže je problém... scéna s Billym na křižovatce byla potvrzující (cca polovina filmu). Podobně laděných snímků, už jsem pravděpodobně viděl příliš a psychologie lidského chování mi také není úplně vzdálená. Závěrem, třetí zářivou musím dát pro dívky ve sportovních sukýnkách, pro tenisové playerky mám prostě slabost. 60% ()

movieband 

všechny recenze uživatele

„Limit je nebe.“ Keith je filmem fungující na lehce shakespearovské bázi příběhu Romea a Julie. Jen v tom rozdílu, že Romeo a Julie je klasikou, u které se klišé dá tolerovat. Co by kdo čekal od romantického filmu. Starou známou klasiku, kde je mladý pár, kterému nepřeje okolí nebo osud, zná snad každý, proto je relativně obtížné přijít s něčím novým. No.. Keith s tím do jisté míry přišel. Pohrál si s pravidly zajetého klišé a celý příběh je najednou koukatelnější, než kdyby to celé bylo naopak (Dlouhá cesta). Když už na to přijde, tak nemám nic proti romanťárnám s přeslazeným koncem, kdy si princ vyhlédne nemocnou princeznu a hurá žili spolu šťastně až do smrti. Taky ale nemám nic proti romanťárnám, kde tomu tak není.. Keith je filmem, který klišoidní určitě je. Taky je, ale filmem, který má něco, co jiné filmy stejného rázu nemají. A to je Keithův zvláštní projev, který si diváka určitým způsobem získá a svůj osobitý přístup. P.S. SPOILER Rakem prolezlý Keith je o něco málo lepší, než Parkinsonem děravá Láska a jiné závislosti, kterou jsem nedávno viděl. ()

VasaX 

všechny recenze uživatele

Osobně nevím, co na tom tihle 5 a 4 hvězdičkoví hodnotitelé vidí? Jesse McCartneye jako rafinovaného otrapu s fatalisticky definovaným přístupem k životu či velice líbivou Elisabeth Harnois? Herecké výkony nejsou nikterak nadprůměrné (co se týče hlavních rolí), spíše lehce podprůměrné (všichni ostatní). Je tam dojemná pointa, dlouhé tokání a námluvy s několika nedorozuměními a zápletkou. Z odstupu je Ketih vlastně docela parchant, který je sice nadprůměrně inteligentní, ale hraje dobře na psychiku a citové vydírání, a svou fatální indispozicí, pečlivě a záměrně tajenou, nakonec vráží finální podpásovku do břicha romantického srdce až vám následně melancholie vystříkne i nosem. Osobně mám romantické komedie a lehká romantická dramata rád, ale tohle je jasné průměrné béčko (což už předesílá osoba režiséra, který se v kinematografii de facto objevil a zase zmizel), které si zuby nehty dere alespoň na pedestal kultovních a indie záležitostí. Není to špatné pokoukání, ale tahle snaha je přímo iritující. ()

Galerie (11)

Zajímavosti (4)

  • V sedmé minutě radí otec Natálii (Elisabeth Harnois) že její soupeřka v nadcházejícím zápase je levačka, ale ve filmu je pak vidět, že podává pravou rukou. (Gyl)
  • Film je inspirován krátkým příběhem "Keith" z knihy "The Hotel Eden", kterou napsal Ron Carlson. (Pumiiix)
  • Hoci sú hlavné postavy maturanti, v čase natáčania mal Jesse McCartney (Keith) 20 a Elisabeth Harnois (Natalie) dokonca 28 rokov. (drtickaa)

Reklama

Reklama