Režie:
Justin LinScénář:
Chris MorganKamera:
Stephen F. WindonHudba:
Brian TylerHrají:
Lucas Black, Sung Kang, Nathalie Kelley, Brian Tee, Shad Moss, Zachery Ty Bryan, Brandon Brendel, Vin Diesel, Satoši Cumabuki, Vincent Laresca (více)Obsahy(1)
Účastník ilegálních pouličních závodů Sean Boswell se po problémech s policií snaží začít nový život na opačném konci světa. Žádná auta, žádné závodění, je to jeho poslední šance. Ale ani v rozblikaném Tokiu se nechová jako vzorný student střední školy, i když to po něm jeho otec vyžaduje. Pronikne do světa drifterů, vyznavačů speciální automobilové disciplíny, kterou charakterizuje kouř z pálících se pneumatik. A problémy, jaké měl doma, jsou zpátky a bohužel několikanásobně větší. Cena za prohru v souboji s tokijským šampiónem v driftu, který má navíc vazby na japonskou mafii, je příliš vysoká. A podtrhuje ji fakt, že se Sean zakoukal do jeho přítelkyně. V tokijských ulicích bude brzy pořádně horko... (TV Nova)
(více)Videa (2)
Recenze (735)
Těžko se zlobit na film, který je o závodění v nablýskaných autech, která řídí zlatá mládež (nesympatický kokotek included). Sporťáky se lesknou, holky v minisukních jsou hot a všechno je tak neskonale dementní, až je těžké tomu nepodlehnout. Že tady někdo rád Need for speed není pochyb, Prodigy – You’ll be under my wheels v tracklistu. Za takový povrchní kýč režiséra vykastrovat a nebo blahořečit. ()
║Rozpočet $85miliónov║Tržby USA $62,514,415║Tržby Celosvetovo $158,468,292▐ Tržby za predaj Blu-ray v USA $1,081,829 //počet predaných kusov 33,739║ Tržby za predaj DVD v USA $41,275,614 //počet predaných kusov 3,335,571║ Až neskutočne amatérsky, plochý, povrchný film. Justin Lin mal byť od série odstavený už tu. /30%/ ()
Tokijská jízda je lepší než dvojka, ale jedničce se to nevyrovná ani za mák. Pro mě docela překvapení, protože jsem čekal něco mnohem horšího. Lucas Black se nevyrovná Vinu Dieselovi, ale určitě nezklamal. Navíc mihnutí Vina Diesela bylo příjemným překvapením. Ale na druhou stranu drifty nejsou taková zábava jako klasické závodění..... ()
Veru, už som si na Paula Walkera zvykol a Tokyo Drift mi príde ako niečo úplne iné, čo zo sériou Fast and Furious nemá pomaly nič spoločné. Aj keď je to stále dobrá zábava ( a to mi môžete veriť, že si na nadupané "káry" veľmi nepotrpím). Hodnotenie je v rámci zábavy lebo automobilové naháňačky sú nakrútené naozaj skvelo. ()
Panebože... dopadlo to jediným možným způsobem - naprostou katastrofou od první do poslední pneumatiky. Bez děje, bez nápadů a bez talentu. Všechno chybí a přesto se Justin Lin pokusil naplnit vakuem 104 minut. Začíná to bolet už po pěti minutách, kdy vyjde najevo, že v hlavní roli máme poleno, za kamerou režiséra, který neví kudy kam a někde ve vzduchu poletuje ten nejhorší scénář za posledních pár měsíců. Rychle a zběsile pochází z béčkových předků, ale oproti svým dvěma bratrům nenabízí už ani ty povrchní hodnoty (nablýskané káry, solidní honičky, thymolinové sympaťáky). Lucas Black v hlavní roli prostě čas od čas sedne do auta, vybourá se a nakonec se z něj mávnutím magické hůlky stane nejlepší závodník v celém Tokiu. Pokud scénáři takového béčka vyčtu nedostatek hloubky, znamená to jediné. Hollywood už zase tluče hlavou o dno. Dost mě mrzí, že u toho musím být. :) (3/10) ()
Galerie (73)
Zajímavosti (39)
- Třetí díl závodnické série zaostal za svými předchůdci už během prvního víkendu promítání (14. – 16. 6. 2006), protože v kinech USA vyjezdil jen 23,9 milionů amerických dolarů. Jednička přitom debutovala se 40 miliony a dvojka jich dokonce nasbírala během prvních třech dnů téměř 50. Tokijská jízda vydělala jen něco nad 63 milionů, což je přibližně polovina sumy každého z předcházejících filmů. (imro)
- Motor v rozbitém Nissanu Silvia S15, který při prvním driftu v Tokiu Sean (Lucas Black) řídil a později byl použit ve finálním závodě do Fordu Mustang Fastback, byl řadovým šestiválcem Nissan RB26DETT twin turbo. Nicméně Nissan Silvia S15 nikdy nebyl vyráběn s tímto typem motoru. Tento motor byl vyvinut jen pro modely Nissan Skyline GT-R. (ajaxx)
- Volkswagen do filmu věnoval čtyři prototypy R32 a Tourany. Toyo přispělo 4 000 pneumatikami, z nichž byla použita sotva polovina. (HellFire)
Reklama