Reklama

Reklama

Keď tínedžer Loomis (Milo Ventimiglia) a jeho dvaja priatelia prídu za záhadných okolností – a navyše extrémne brutálnym spôsobom – o život, jeho sestra Emma (Lauren Lorbeck) nájde v jeho počítači mimoriadne realisticky pôsobiacu 3D-hru s titulom Stay Alive (Ostaň nažive). Keďže nechce mať vo svojom byte nič, čo by jej pripomínalo bratovu smrť, daruje hru jeho najlepšiemu kamarátovi Hutchovi (Jon Foster), ktorý zistí, že hra vychádza zo skutočného príbehu „Krvavej grófky“ (Maria Kalinina), šľachtičnej zo 17. storočia, ktorú príšerne mučili a nakoniec zavraždili – a ktorá sa potom ako duch, teda aspoň podľa legendy, nemenej krutým spôsobom pomstila svojim trýzniteľom! Netrvá dlho a Hutch a jeho priatelia hre úplne podľahnú temnému kúzlu hry, pretože každý z jej hrdinov vyzerá ako dokonalé virtuálne dvojča niekoho z nich! Čím ďalej sa v hre dostávajú, tým šokujúcejšie a jasnejšie je poznanie, že budú za svoju trúfalosť musieť zaplatiť privysokú cenu: „Krvavá grófka“ je im totiž v pätách a pokračuje vo svojej nemilosrdnej pomste! Keď zabije niektorú z postáv v hre, zomrie i hráč, ktorý k nej patrí, v reálnom svete – a navyše rovno brutálnym spôsobom! Priatelia umierajú jeden po druhom – a tým, čo sú zatiaľ nažive, pomaly dochádza čas... (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (42)

becki_tu 

všechny recenze uživatele

Myslím, že rodiče teď mají v rukách dobrou zbraň v boji proti nadměrnému vysedávání svých ratolestí u počítače. Ne, teď ale vážně. Stay Alive není kdovíjak objevná záležitost, místy zdatně opisuje od žánrových kolegů a chování postav může občas vyvolávat úsměvy. Na druhou stranu však potěší sympatickým hereckým obsazením, slušným zpracováním a v neposlední řadě jsem si všiml i několika zajímavých nápadů. Je docela škoda, že Stay Alive působí tak hrozně béčkově, čímž je už předem odsouzeno k nízkým hodnocením a předním místům v regálech videopůjčoven hned vedle filmů Uweho Bolla. 50% ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Byl jsem celkem překvapený. mě osobně se film docela líbil. Sice nejde o žádné veledílo, ale děj pěkně odsýpal a já se místy i dost pobavil. Hra vypadala sice zajímavěji než ostatní děj, ale já bych si jí z radostí zahrál. Herecké výkony jsou na průměrné úrovni stejně jako speciální efekty. Je to taková oddechovka, kterou si jednou za čas pustím rád znova. ()

Reklama

RAiken 

všechny recenze uživatele

Filmek, který je na začátku velice svěží a určitě navnadí spousty počítačových hráčů. Úvodní představení hry Stay Alive je celkem sugestivní a vskutku máte pocit, že protagonisté hrají nějakou poctivou počítačovou akci. S každou další uběhnutou desetiminutovkou ze stopáže se však začínáte čím dál více nudit, až vás naprosto přestane zajímat, cože se to vlastně na plátně odehrává. A nakonec byste nejradši popadli pořádnej joystick, respektive virtuální baseballku a vytvořili byste nejvyšší skóre v rozlousknutí hlaviček tvůrců filmu, kteří vypustili do světa takovou zvadlou filmovou břečku... ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $9miliónovTržby USA $23,086,480Tržby Celosvetovo $27,105,095Tržby za predaj DVD v USA $13,246,074 //počet predaných kusov 843,435║ Toto bol teda riadny kopanec, najprv príde otrasná počítačová animácia, som sa ľakol že takto urobili už celý film ale aj potom keď ide o hraný film to nebolo o nič lepšie, tuctový dej, tuctové lakačky... či že ďalšia infatílna zbytočnosť, ktorá sa obtrie o meno Bathory. /15%/ ()

choze 

všechny recenze uživatele

Tvůrci oprášili devadesátkové horory o zlých počítačových hrách (Arcade, Brainscan), ale stejně jako jejich předchůdci dojeli na vlastní nenápaditost výletů do virtuálna, vražd i toho mezitím. Napsané snad za víkend, natočené rutinně a nevýrazný hezoun v hlavní roli taky nepomáhá. Jestli chcete atmosférický výlet do virtuality, pusťte si raději eXistenZ. ()

Galerie (64)

Zajímavosti (8)

  • Dej filmu sa odohráva v New Orleans, čo je z historického hľadiska nesprávne, pretože Alžbeta Báthoryová v skutočnosti žila v Uhorsku. (m.a.t.o.)
  • Natáčanie trvalo 25 dní. (m.a.t.o.)

Reklama

Reklama