Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Trojice povídek o lesbických párech, jenž se odehrávají v jednom domě po 3 generace. Snímek volně navazuje na film Kdyby zdi mohly mluvit (1996), který znázornil problémy žen. Režie: Jane Anderson (první snímek z roku 1961), Martha Coolidge (druhý snímek z roku 1972), Anne Heche (třetí snímek z roku 2000). (ČSFD)

Recenze (30)

lillien 

všechny recenze uživatele

Televizní triptych s lesbickou tématikou, který neurazí ani nenadchne. První příběh - starosvětské a důstojné. Druhý příběh ve mně zanechal zvláštní pocity. Chloe Sevigny jako lesbická mužatka byla tak neskutečně vilná, až se ve mně všechno naštětilo, nahusilo a naježilo. Ačkoli se nepovažuji za homofoba, najednou ze mě promluvila heterosexualita. Jak se mi jinak pěkné ženské líbí, tak tady se mě zmocnil fyzicky až nepříjemný pocit při pouhém sledování erotické scény s Chloe. Což je důkaz toho, že to jako herečka výborně zvládla. Její mužská esence mě až vyděsila, navlečte i pěknou ženskou do nátělníku, košile a kravaty a je tu rázem hermafrodit. V Chlapci nepláčou to mělo být naopak, strčila by Hilary Swank do kapsy. Její mužský projev byl mnohem výraznější a přirozenější , navzdory jejím vyloženě ženským rysům. Bez třetího příběhu bych se klidně obešla, moderní, ambiciozní L pár s afektovanou Sharon Stone si vyrábí potomka. Jestli mi opravdu něco nesedí, tak závod s ovulací, vajíčky , bazální teplotou a spermatem v hlavní roli. Jako námět na bláznivou komedii ano, ale tohle byla křeč o ničem. ()

Anteia 

všechny recenze uživatele

Nevím, čím to je, že ve většině případů film, který je tvořen z více příběhů bývá na tolik vynikající. Avšak ani mne tato otázka tolik netrápí, protože se mi tento film ve výsledku opravdu líbil a nic jiného by mě nemělo zatěžovat. Dávám plný počet hvězdiček, i když to nebylo dokonalé, tak tím více to bylo příjemnější sledovat, a přesně proto takové hodnocení. ()

Reklama

Arsenal83 odpad!

všechny recenze uživatele

Tak ako jednotka bola feministicky o potratoch, tak dvojka je o lesbách. Lebo to sú známky modernej ženskosti. Príbeh číslo tri s degenerovanou DeGeneres a Stoneovou je absolútnym výsmechom do role muža. Normálne otvorene povedia, že muž je len na semeno a nech sa ďalej nestará, lebo je nula. Dokonca pani Stoneová uvažuje, že aké odporné je to, že vôbec potrebujeme muža a jeho spermie na oplodnenie. A celkovo ten nápad: Dvaja buzeranti ste, ale dáte nám lesbám semienko a my budeme mať dieťa a vy dajte ruky od toho preč. Čistý obchod storočia. Buzik + lesba = dieťa dvoch lesieb. Potom sa to už vyvinie trocha inak, ale celý ten dojem z toho je jednoznačne žalúdkovo-výplachový. ()

Khalesi 

všechny recenze uživatele

Najviac sa mi tu páčila Chloe Sevigny, pretože oproti afektovanej Sharon Stone absolútne vyniklo jej prirodzené herectvo. Vlastne ma očarila až tak, že by som bola schopná spliesť si ju s chlapcom :) Nepochybujem o tom, že má medzi lesbičkami skalné fanynky. Michelle Williams bola absolútne okúzľujúca, ako esencia krehkej ženskosti. Nemyslela som si, že uvidím dve svoje obľúbené herečky spolu v tak žhavých a kontroverzných roliach. Fungovalo im to skvelo, je vidieť, že herecké umenie nezávisí na veku ani skúsenostiach, ale je to o talente, ktorý v sebe buď máte a všetko plynie prirodzene, alebo nemáte a potom pôsobíte strojene a nepresvedčivo. Príbehy boli typicky americké, zrejme presne cielené na komerčné publikum, preto aj ich podanie nebolo výnimočne originálne, avšak kvôli mojim obľúbeným divám, ktorých fascinujúce umenie hrať, aj priemerné povýšili na výnimočné, musím hodnotiť 4*. ()

src 

všechny recenze uživatele

Zajimavy povidkovy film s lesbickym nametem. Bohuzel kvalita jednotlivych povidek (zasazene postupne do let 1961, 1972 a 2000) ma kllesajici tendenci, i kdyz i ta posledni je nadprumerna. Jako celek se film nevyrovna tem nejlepsim v "zanru" (jako byl Fucking Amal nebo Boys Don't Cry), ale i tak doporucuji shlednout. Uz kvuli famoznimu vykonu Vanessy Redgrave. ()

Galerie (3)

Zajímavosti (3)

  • Natáčení probíhalo v amerických městech Hollywood, Los Angeles, Pasadena a Torrance. (Terva)
  • Keď Jane Anderson uvidela výkon Vanessy Redgraveovej v scéne bez slov, kde plače a dieťa na ňu pozerá, režisérka bol tak ohromená surovými emóciami, ktoré Redgrave prejavila, že po prestrihnutí musela opustiť scénu, aby sa nadýchla vzduchu. (Arsenal83)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno