Reklama

Reklama

Red Rooms

  • Kanada Les Chambres rouges (více)
Trailer

Obsahy(1)

Přišel den, na který Kelly-Anne čekala. Začíná soudní proces s Ludovicem Chevalierem, obviněným z brutálních vražd tří nezletilých dívek. Na rozdíl od většiny lidí nachází Kelly-Anne v muži fascinaci, stává se jím posedlou a nevynechá jediné soudní slyšení v naději, že jí věnuje aspoň jeden pohled. Hranice mezi realitou a fantazií se ale ztenčuje, až Kelly-Anne přestává být jen pasivní pozorovatelkou. Pascal Plante se opět zajímá o ženskou subjektivitu, tentokrát však přichází s artovým thrillerem o nebezpečné přitažlivosti zla. Hra s viděným a skrytým, explicitním i tušeným přitom ústí až ve fyzický divácký zážitek. (MFF Karlovy Vary)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (50)

Filmmaniak 

všechny recenze uživatele

Divácky atraktivní pokus o artový thriller, jenž vyústil jen v bulvárně vyznívající, formálně nesourodé a psychologicky nepřesvědčivé pojednání o přitažlivosti zla a o řadě dalších témat, s nimiž však pracuje příliš povrchně. Pokud měla být jedním z oněch témat i kritika zjevně zaujatých a citově manipulativních soudů, pak nebylo šťastné rozhodnutí pojmout jej z perspektivy asociální a bizarně motivované hlavní hrdinky, která je fascinovaná deviací. ()

Goldbeater 

všechny recenze uživatele

Co lidi fascinuje na sériových vrazích a plodí blízké zkoumání zla také zlo? Odpovědí na tyto otázky se nám (ne nutně) dostane prostřednictvím dvou ženských protagonistek, v jejichž psychologii se střídá dětská naivita se skoro až ďábelskou tajemností a nejednoznačností. Tento hypnotický, audiovizuálně opojný thriller o fascinaci brutalitou člověka je silnou žánrovou podívanou, jakých se do soutěžní sekce Varů moc nedostává. Rovnou několik scén (zejm. cosplay v soudní síni) bylo opravdu mistrně vystavěných a vlastně bych si to celé docela rád dal velmi brzy znovu. [KVIFF 2023] ()

Reklama

Marigold 

všechny recenze uživatele

Random výpisky na téma dark net, groupies a sérioví vrazi nesoudně smíchané s prvoplánovým motivem "navenek krásné, ale uvnitř zrůdné modelky, která žije v klinicky čistém bytě s AI, co vypráví vtipy". Film, který hloubkovou psychologii zaměňuje za vnějškové efekty, nechtěně přitakává bulvární fascinaci násilím a vhled do patologického světa za eklektické střídání témat, o kterých nevypovídá lautr nic. Prázdné gesto, horor leda vacui. ()

*CARNIFEX* 

všechny recenze uživatele

Nevadia mi artové snímky a to obzvlášť, keď sú prepojené s námetom o sériových vrahoch. Lenže toto je viac mdlé, ako temné, pričom keď sa k tomu priráta nulová akcia, žiadny mimoriadny zvrat (až možno na záver), tak samotný výsledok ani zďaleka nenaplní (moje) očakávania. Ja rozumiem tvorcom aj pointe v námete, len v človeku by mal takýto snímok zanechať výraznejší zárez, ako len vyvolať pocit, že niečo v spoločnosti nie je naporiadku. Priemer. ()

POMO 

všechny recenze uživatele

Film vtáhne do tematiky pochmurného světa šíření snuff videí na dark webu a do soudního procesu s vrahem tří dívek, který své makabrózní “dílo” natáčel na kameru. Ale ani jedno z toho pořádně nerozvine a nejvíce času věnuje krátkodobému přátelství mezi dvěmi divnými holkami, které se kvůli fascinaci vrahem účastní procesu jako divačky. Nadšené reakce z filmu nechápu. Sice je precizně natočený a dobře zahraný, ale obsahově naprosto míjí veškerý potenciál silného námětu. [Sitges FF] ()

Galerie (14)

Zajímavosti (4)

  • „Red rooms“ jsou fiktivní webové (TOR) stránky, které údajně hostují živé přenosy krutého a násilného zacházení s lidmi za účelem zábavy nebo voyeurismu. Naleznout je lze pouze na deep webu a mezi podobnými undergroundovými komunitami. Je důležité si uvědomit, že existuje mnoho kontroverzí ohledně existence reálných „red rooms“ a jejich existence se považuje za urban mýtus. Nicméně nelze s jistou říci, zda neexistuji. (Kailo)
  • Režiséra Pascala Planta zaujaly fanynky sériových vrahů, které se zčistajasna objeví u každého sériového vraha, který se dostane do zpráv, a fandí mu při soudních procesech. Zajímalo ho, co jsou tito lidé zač, ale protože zkoumal kybernetické zločiny, rozhodl se do svého thrilleru promítnout technologický aspekt naší společnosti, čímž z hlavního hrdiny udělal velmi moderního psychopata. (Kailo)
  • Režisér Pascal Plante záměrně odklonil příběh od skutečného sériového vraha k fanynkám, aby mu dodal ženský pohled na věc, což je v thrillerech poměrně vzácné. (Kailo)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno