Série(3) / Epizody(145)
Obsahy(3)
Pět normálních teenagerů je vybráno intergalaktickým čarodějem, aby se z nich stali Strážci vesmíru a pomocí svých nových schopností bojovali proti zlé Ritě Repulsa. (Netflix)
Recenze (498)
Opravdová seriálová perla. A to bez ohledu na to, že je to seriál určený pro děti. Parta školáků zachraňující svět před šílenou královnou z vesmíru. To se prostě musí vidět. Ten nápaditý "scénář", ty "herecké" výkony, ta "výprava", ty "triky", ten geniální "hudební" doprovod... Ale většině dětí jsou tyhle věci naprosto ukradené a v seriálu je přesně to co ony vidět chtějí. Hvězdičku dávám za to, že se podle mě podařilo natočit prakticky nenatočitelné. Vražedný pokus o přenesení japonské zábavy na americkou půdu. ()
Ono jak se to vezme, když jsem byl malý, žral jsem to stejně jako třeba pokémony, digimony a podobné dětské seriálovky. Byl jsem kvůli tomu schopný vstávat v 6 ráno a budit celou rodinu. Teď s odstupem 20 let to samozřejmě asi nebude taková sláva, ale nostalgie je nostalgie. Malej Filip dává 5*, velkej Filip by dal tak 1-2*. Sumasumárum - lepší 3*. ()
"Příběhy" pětice teenagerů bojujících v křiklavých kombinézách proti čarodějce z Měsíce a její armádě monster (kde naprostý prim hrají gumáci, k jejichž likvidaci znázorněné epiteptickým záchvatem stačí jediný kopanec) zasáhly do života snad každého dítěte v republice. Naše generace tak zůstane postižena tímhle výkalem a hláškou "morfujem". A přitom není o co stát. Všechno, od triků přes herecké výkony až po scénář, je dělané naprosto amatérsky. Autor seriálu měl při tvorbě patrně zataženou mentální ruční brzdu a ještě stál oběma nohama na brzdě nožní. Ve dvanácti to byl kultovní humus, ve dvaceti už jen humus. ()
Až moc hejtovaný seriál, který jsem v mládí docela hltal. Pořád dokola stejná šablona, ale na druhou stranu pestrost monster byla unikátní. Na postavy dvou exotů, čarodějky a plno přidrž tašek se nedá zapomenout. S odstupem budiž, není to nic valného, ale jako dítě jsem to miloval a budíček na pět hodin jsem měl vždy připraven.....6/10 ()
Morfujeme!Aneb jak jeden producent -Shuki Levy se myslím jmenoval-odkoupil námět na japonský seriál.Přenesl ho do USA a způsobil hotovou hrůzu!Parta pěti studentů(neherců) chrání v motorkářkých helmách a v barevných latexech svět před zlou královnou, která chce z Měsíce ovládnout svet pomocí plastelínových paňáců a když se jí to nepovede dělá srandovní pohyby a každého zmlátí tyčí z umělým okem na konci.A vesmírné rangers vede obrovská elektronická hlava z jiné dimenze, která má úkryt kdesi v poušti a vlastní červeného robota, který neustále poskakuje pípá a křičí:Co budeme dělat, jéjé co budeme dělat jéjé...Když jde opravdu do tuhého(tedy v každém díle) povolají Rangeři nějaké mechanické obludy, které vylétávají ze sopek, moří, pouští a dalších přírodních útvarů.Složí se jedna na druhou a vznikne jakýsi 100 metrový perpetuum mobile, které odežene padoucha ale zničí polovinu města(inspirace Gojirami je zjevná)."Herce" jste viděli lepší i ve sebehorším porno filmu kategorie "Z" které vylovíte jen z toho nejspodnějšího spodu videopůjčovny.Triky v Gappě jsou oproti tomuhle ultrabraku hotové ILM.Ale kdo neviděl neuvěří protože na tomhle ???? vyčnívá jeden klenot nad všechny: choreografie bitek!To je hotový Matrix alá Yuen Woo-Ping :).A teď vážně:mám na tohle tenhle jednoduchý příklad-- Poslední filmy Stevena Segala+bojové filmy typu Saolin se vrací nový a lepší než kdy předtím x několik bojových "zetek" z internetu + ten nejhorší SNUFF film(něco z 8 mm)= nedostanete ani jeden díl dílu Power Rengers.No fakt já nekecám!Totiž když natočíte 155 "akčních" epizod za 3 roky(!) musí z toho zákonitě vzniknout paskvil... ()
Galerie (37)
Photo © Buena Vista Television
Zajímavosti (14)
- Seriál se dočkal své remasterované verze (2010), která zahrnovala nové vizuální efekty, a celkového ladění do komiksového stylu. (cinemag)
- Akční scény a souboje zordů jsou použity z japonského originálu Kyoryu Sentai Zyuranger (1992). (cinemag)
- Seriál byl v některých zemích zakázán kvůli přílišné brutalitě akčních scén. (cinemag)
Reklama